Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 407 sw 1.6 hdi - brak mocy.

24 Sie 2018 16:47 1236 15
  • Poziom 7  
    Witam opisze w skrócie mój problem.
    Auto miało regenerowana turbine po regeneracji było wszystko ok, po jakimś czasie zaczeło sie dziać ze auto po odpaleniu nie miało mocy, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca i wszystko śmiga.
    Było robione: DPF wyciety z programu i zrobiony na przelot, turbina ponownie demontowana i sprawdzana u specialisty od regeneracji, wymieniony elektrozawór sterujący turbina, przepływomierz wymieniony, sterownik silnika podkladany z innego sprawnego auta, czujnik ciśnienia doładowania nowy, kostki sterownika wymienione, zawór ciśnienia paliwa i czujnik wymieniony, czujnik temperatury w dolocie wymieniony, węże podciśnienia wymienione, rury od turbo szczelne nie rozwarstwione.
    Problem pojawia się co jakiś czas po odpaleniu auto wkreca sie na 3000tys obrotów i dalej nie idzie zgaszę zapale i wysztko jest normalnie moc ma idzie jak szalony. Brak błędów w pamieci sterownika, paramtery turbo i paliwa gdy nie ma mocy sa w porządku.
    Gdzie szukać problemu, lub co jeszcze moge sprawdzić?
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 15  
    A tablica dtc to w sterowniku jest czy usunięta ? Błędy musiały by być jakieś.
  • Poziom 7  
    Tabela błędów ze sterownika nie została skasowana jak odpinam np przepływomierz to błąd jest generowany.
  • Poziom 30  
    Przeładowanie ? kto to może wiedzieć , przywróć do oryginału - pokażą się błędy.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 7  
    Jak patrzylem parametry turbo to właśnie delikatne przeładowanie było wymagana było 1400 a rzeczywista 1550
  • Poziom 30  
    To jest już duże przeładowanie , musisz zmieścić się w 40 milibarów.
  • Poziom 7  
    Jak je zmniejszyć turbina demontaż i ta śrubka co jest przy cięgnie ? Zawór podciśnienia jest nowy. turbina ze zmienną geometrią
  • Poziom 30  
    Wydłuż na cięgnie gruszki , metodą prób dojdziesz .
  • Poziom 7  
    Mam robić tak aby dźwignia schodziła do w dół czy górę? Jak odpalam to gruszka wciąga dźwignie w dol
  • Poziom 7  
    Turbina działa już poprawnie problem dalej ten sam brak mocy gaszę zapalam moc jest. Jedyne co mnie zaciekawiło to temperatura spalin za DPF ma stałą wartość 99 stopni i nic się nie zmienia dodam że DPF jest wycięty ze sterownika silnika. Na drugi nominalnym sterowniku jest to samo.
  • Poziom 30  
    Sterownik jest w trybie ograniczenia mocy z ważnego powodu , nie możliwe że nie ma błędów . Jazda z podglądem parametrów , obserwuj co się nie zgadza .

    Dodano po 2 [minuty]:

    Na drugim sterowniku jest to samo bo widzi brak dpf .
  • Poziom 7  
    Właśnie to jest najgorsze że nie dzieje się to podczas jazdy. Podczas jazdy wszystkie parametry turbo, ciśnienie paliwa, EGR są w porządku
  • Poziom 30  
    W tym sterowniku jeżeli wartość ciśnienia doładowania przez 20 sekund przekracza wartość wymaganą to wskazywana jest wartość zastępcza i wygenerowany zostaje błąd P0238 - taki jest warunek wystąpienia tego błędu . W czasie jazdy masz ograniczenie mocy i idealne ciśnienie wymagane i rzeczywiste .Reasumując wartość rzeczywista jest wskazywana tylko przez 20 sekund potem wskazywana jest wartość zastępcza .Dla początkującego wszystko wygląda dobrze .
  • Poziom 7  
    Chodzi o to że jak go zapale i ma moc to wszystko chodzi dobrze nie ma problemów nawet w długiej trasie. A zgasze zapale nie ma mocy od początku do ponownego uruchomienia silnika
  • Poziom 15  
    Wyczyść z oleju czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ten na dozowniku powietrza . Zachodzi olejem i pokazuje przeładowanie co jakiś czas.