Witam. Zgodnie z wytycznymi moderatora, zakładam swój temat.
Próbowałem odczytać błędy w swoim samochodzie za pomocą metody na spinacz(mostkowanie pinów 5 i 6 we wtyczce komputera) ale nie wiem czy dobrze je zinterpretowałem. Rocznik 2000, silnik 3.0 benzyna z gazem automat. Pali się kontrolka check engine, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach na benzynie oraz na gazie i wzrosło spalanie. Podczas przyspieszania wszystko ok.
https://www.youtube.com/watch?v=r5_M0jjP6kM
Błędy które odczytałem, nie jestem pewien czy dobrze:
121 Czujnik położenia przepustnicy
135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy
212 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 12 - u mnie jest V6
313 - nie mogę znaleźć opisu błędu
Nikt u mnie w okolicy nie ma dobrego komputera do tego samochodu, dlatego próbuję odczytać błędy tą metodą.
Próbowałem odczytać błędy w swoim samochodzie za pomocą metody na spinacz(mostkowanie pinów 5 i 6 we wtyczce komputera) ale nie wiem czy dobrze je zinterpretowałem. Rocznik 2000, silnik 3.0 benzyna z gazem automat. Pali się kontrolka check engine, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach na benzynie oraz na gazie i wzrosło spalanie. Podczas przyspieszania wszystko ok.
https://www.youtube.com/watch?v=r5_M0jjP6kM
Błędy które odczytałem, nie jestem pewien czy dobrze:
121 Czujnik położenia przepustnicy
135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy
212 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 12 - u mnie jest V6
313 - nie mogę znaleźć opisu błędu
Nikt u mnie w okolicy nie ma dobrego komputera do tego samochodu, dlatego próbuję odczytać błędy tą metodą.