Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Martwy wyświetlacz - galaxy s3 neo - GT-i9301i - spalone styki na taśmie

Pan Fafluśniok 02 Sep 2018 09:27 441 2
    Pan Fafluśniok
    Level 1  
    Witam, zamieszczam posta na tym forum bo szukam kompetentnej wiedzy na temat naprawy smartfona, i podejrzewam ze tutaj takową otrzymam, dodam jeszcze że nie znam się zbytnio na budowie, a tym bardziej naprawie smartfonow.
    Otóż jestem pogrążony w żałobie po utracie mojego wiernego kompana który spędził ze mną naprawdę długi czas, tak długi że dawno temu już mówiłem że ten telefon długo "wytrzymał" - mowa o samsungu galaxy s3 Neo - GT-i9301i - pewnego dnia chcąc odblokować telefon wyświetlacz wogóle nie zareagował, ale dotyk, dzwiek, etc działało. Nie było to efektem bezpośredniego upadku czy zalania, po rozkręceniu zauważyłem że kilka styków od taśmy wyświetlacza jest wyraźnie ciemniejszego koloru/spalonych, na nic nie zdało sie oczyszczanie odpowiednim środkiem do styków. Chciałbym wiedzieć co należy zrobić w takiej sytuacji??

-czy można wymienić/reanimować styki na taśmie?
    -czy może trzeba będzie wymienić cały wyświetlacz,dotyk, itd?

a jeśli już to czy opłaca się zakupić jakiś nieoryginalny wyświetlacz czy podczas wymiany w gre wchodzi tylko oryginaly amoled?
    Postanowiłem kupić nowego smartfona, jednak z sentymentu postanowiłem go reanimować, za tyle lat które ze mną wytrzymał. Nie jedno zniósł i należy mu się to jak psu buda :) co począć? help

Offtopic:::Jakieś sensowne propozycje dobrego smartfona w granicach ok. 500-600zł?
    KRY5PIN
    Level 36  
    Na początek tsk czy siak musisz postawić inny sprawny lcd żeby wyeliminować uszkodzenie na płycie głównej....

O smartfonie o który pytasz w/w cenie, to nòwka czy używka??
    nutergsm
    Moderator of GSM
    Wstaw zdjęcia jak to wygląda.