Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SEAT IBIZA III - Samochód odpala i gaśnie, świeci kontrolka imo.

03 Wrz 2018 10:38 1191 13
  • Poziom 12  
    Witam,
    Samochód Seat Ibiza III r. 2002, samochód odpala i po sekundzie gaśnie, na desce miga kontrolka immobilizera, błędy jak poniżej:
    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 038 906 012 CD
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4207
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 06402
    VSSZZZ6LZ3R021571 SEZ7Z0B1651267
    1 Fault Found:
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - - Intermittent
    Address 17 -------------------------------------------------------
    Controller: 6L0 920 801 A 
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V09
    Coding: 00147
    Shop #: WSC 00000
    VSSZZZ6LZ3R021571 SEZ7Z0B1651267
    2 Faults Found:
    01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
    35-10 - - - Intermittent
    01176 - Key
    07-10 - Signal to Low - Intermittent

    Mam pytanie iść w kierunku dorobienia kluczyka, czy szukać coś po bezpiecznikach.
    Dodatkowe pytanie kluczyk mam tylko jeden, bez żadnego dodatkowego kodu, nie będzie problemu z dorobieniem.
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 29  
    Raczej problem z czytaniem klucza ,
    01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)
    35-10 - - - Intermittent
    01176 - Key
    07-10 - Signal to Low - Intermittent
    Może wtyczka na cewce nie łączy?
  • Poziom 12  
    Sprawdzę, ale to mogło by powodować wyswietlanie immobilisera na desce, samochód Diesel 1.9 SDI.
  • e-miernikie-mierniki
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No chyba raczej, jak radio ma działać bez anteny?
  • Poziom 27  
    Sprawdź zimne luty w liczniku. Ewentualnie sama cewka.
  • Poziom 17  
    Z opisu błędów wynika iż nie działa prawidłowo układ immobilizera. Podejżewam uszkodzenie linni kodowej sterownik silnika licznik, ewentualnie musiał byś zmierzyć miernikiem rezystancję pętli umieszczonej na stacyjce. A czy posiadasz drugi klucz do tego auta? możliwe że ktoś wymieniał baterie w pilocie i zgubił transponder który odpowiada za blokowanie immo.
  • Poziom 12  
    Właśnie nie posiadam, w tym co jest po rozebraniu jest w środku transponder taka jakby pigułka.
  • Moderator Samochody
    ireneusz1981 napisał:
    Podejżewam uszkodzenie linni kodowej sterownik silnika licznik,
    Zajmij się może doradzaniem gdzie indziej? Stoi czarno na białym w błędach. Przepatrzeć antenę-cewkę przy stacyjce i jej połączenie z licznikiem, potem pewnie w samym liczniku ciągłość obwodów. Skoro immo nie dostało poprawnego kodu z transpondera, to i kluczyk się wyświetlił.
  • Poziom 17  
    Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie wyrywać zdania z kontekstu. Potwierdziłem Twe podejrzenia. To jest układ elektroniczny, może być blachostka a może coś poważnego. Proszę się nie obrażać za moją chęć niesienia pomocy.
  • Moderator Samochody
    ireneusz1981 napisał:
    Proszę się nie obrażać za moją chęć niesienia pomocy.
    A co z szanownego kolegi chęci wynika? Nic. Żadnej przydatnej dla użytkownika informacji. Bo ani to linia kodowa uszkodzona nie jest, ani pomiar rezystancji cewki nic tu nie da. Po co więc zabierać głos w sprawach, w których jest się laikiem?
  • Poziom 12  
    Tak jak mówi robocop mechanik podpowaiada żeby zacząć od sprawdzenia połączenia między stacyjka a licznikiem bo podopny często tam były jakieś problemu w tej wersji z przewodami ale mówi że to może być trochę szukania i nie koniecznie to to i podpowiada aby usunąć imo, co wy na to, spotkał się ktoś z taką operacją.
  • Poziom 12  
    Pytanie czy ktoś to robił
  • Poziom 28  
    tomaszeknce napisał:
    Pytanie czy ktoś to robił

    Tak i to wiele razy,mam na myśli naprawę a nie okaleczanie pojazdu.
    Pozdr.