Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naczepa/mercedes axor - Opona

NIN3S 04 Wrz 2018 14:15 240 6
  • #1 04 Wrz 2018 14:15
    NIN3S
    Poziom 3  

    Witajcie kochani dzisiaj miałem nieprzyjemna przygodę za mocno wziąłem luk i zalapalem krawężnik. Opona do wyrzucenia czy można jesszcze jeździć chodzi o to czy nie będzie np wystrzału czy jednak nowa trzeba dodam ze jest nowa niecałe 4 miesiące eksploatowana opona z 1 osi naczepy prawej strony

    0 6
  • #3 04 Wrz 2018 18:12
    NIN3S
    Poziom 3  

    Wiesz co zajechałem do wulkanizacji duży zakład pełno opon z ciężarówek chłopaki widać ze grzebią w tym to mówili żeby nie ruszać ze przetarta i te dwa rozcięcia nie są groźne ewentualnie jak wyjdzie jakiś bąbel albo się powiększy ta rozcięcie to wtedy także chyba im zaufam tym bardziej ze to w naczepie a nie ciągniku plus 1 os a pierwsza i ostatnia na pusto jak jestem się podnoszą przy kiprowaniu nacisk jest na 3 ostatnia os w naczepie także myśle ze nje ma co panikować poza tym na zdjęciach wyglada to na spore a tak nie jest co do tego poświadczonego małym śrubokrętem chciałem pokazać ze tam jest guma

    0
  • #4 04 Wrz 2018 22:27
    forest1600
    Poziom 11  

    Opona nie nadaje się do użytku w takim stanie...

    0
  • #5 04 Wrz 2018 23:45
    madmax9871
    Poziom 10  

    Do odważnych świat należy :) jeżeli ciągasz ją po kraju a po jednym zdjęciu widzę że pewnie chodzi pod wywrotką lub ruchomą podłogą bo na
    4 miesięczną oponę to ma za bardzo wyszargany bieżnik po zewnątrz , zwłaszcza jak jest z pierwszej osi. Specyfika pracy i tych ładunków wymaga aby wjechać tam gdzie się tylko da - pewnie wiesz o czym mówię. Więc nie życzę złego ale może po nagrzaniu a jest dosyć ciepło wystrzelić w najmniej spodziewanym momencie i nadkole pójdzie się j...ać. A jak ciągasz naczepę axorem to śmiało ładujesz pod 26 ton - bo jest lekki, wiec opony mają co robić. Ja bym ją dał na zapas, dokupił jedną niż miałbym gdzieś w drodze się szarpać z kołem. I co do przedniej osi w naczepie - mam nadz że siodło wysokie lub normalne + fala, bo jak latasz na normalnym to pierwsze pójdą opony na pierwszej osi bo na nie jest największy nacisk na załadowanym. Oczywiście jeżeli się nie mylę że ciągasz jedną z w/w naczep.

    0
  • #6 05 Wrz 2018 09:06
    NIN3S
    Poziom 3  

    madmax9871 napisał:
    Do odważnych świat należy :) jeżeli ciągasz ją po kraju a po jednym zdjęciu widzę że pewnie chodzi pod wywrotką lub ruchomą podłogą bo na
    4 miesięczną oponę to ma za bardzo wyszargany bieżnik po zewnątrz , zwłaszcza jak jest z pierwszej osi. Specyfika pracy i tych ładunków wymaga aby wjechać tam gdzie się tylko da - pewnie wiesz o czym mówię. Więc nie życzę złego ale może po nagrzaniu a jest dosyć ciepło wystrzelić w najmniej spodziewanym momencie i nadkole pójdzie się j...ać. A jak ciągasz naczepę axorem to śmiało ładujesz pod 26 ton - bo jest lekki, wiec opony mają co robić. Ja bym ją dał na zapas, dokupił jedną niż miałbym gdzieś w drodze się szarpać z kołem. I co do przedniej osi w naczepie - mam nadz że siodło wysokie lub normalne + fala, bo jak latasz na normalnym to pierwsze pójdą opony na pierwszej osi bo na nie jest największy nacisk na załadowanym. Oczywiście jeżeli się nie mylę że ciągasz jedną z w/w naczep.
    haha nic dodać zgadza się zawsze razem na 40 ton lekki merc i ta naczepa dobra a mam jeszcze pyt jak policja czy itd zatrzyma to dowód rejestracyjny zatrzymają ?

    0
  • #7 05 Wrz 2018 21:33
    madmax9871
    Poziom 10  

    Zależy na kogo trafisz, jeden wyrwie dowód, drugi machnie ręka bo bieżnika sporo a trzeciemu przejdzie że stało się 2h temu ma załadunku lub rozładunku i muszę zjechać do domu :) bo mam taka z zapasu na przykład. Czasami warto zostać "szklarzem" i po prostu dobrze wstawić kit ;).

    0