Witam, mam trochę dziwny problem z systemem adblue w volvo fh13. Pompka i moduł pracują prawidłowo, jednak nie wytwarza się ciśnienie, gdyż cały strumień wraca prosto do zbiornika.
Pierwszy raz spotykam się z instalacją, gdzie nie jest wykorzystywany zawór zamykający w pompie adblue (występuje, ale ma założone zaślepki)
Z poprzednimi instalacjami czy to volvo czy inne marki zawsze droga adblue wyglądała następująco: zbiornik adblue - moduł pompy - dozownik - moduł pompy (do zaworka blokującego) - zbiornik adblue
W tym modelu jest tak: zbiornik adblue - moduł pompy - dozownik - zbiornik adblue
Już myślałem, że to jakaś kombinacja lecz faktycznie jest nawet jedno złącze do ogrzewania przewodów mniej. Wszystko zdaje się być oryginalne jednak nie mam pojęcia co powinno wstrzymywać przepływ adblue aby wytworzone zostało ciśnienie adblue na dozowniku. Gdy zatknę przewód palcem, ciśnienie pojawi się dość szybko i pompka się zatrzymuje.
Czy ktoś już się spotkał z takim rozwiązaniem i wie co powinno trzymać ciśnienie?
Pierwszy raz spotykam się z instalacją, gdzie nie jest wykorzystywany zawór zamykający w pompie adblue (występuje, ale ma założone zaślepki)
Z poprzednimi instalacjami czy to volvo czy inne marki zawsze droga adblue wyglądała następująco: zbiornik adblue - moduł pompy - dozownik - moduł pompy (do zaworka blokującego) - zbiornik adblue
W tym modelu jest tak: zbiornik adblue - moduł pompy - dozownik - zbiornik adblue
Już myślałem, że to jakaś kombinacja lecz faktycznie jest nawet jedno złącze do ogrzewania przewodów mniej. Wszystko zdaje się być oryginalne jednak nie mam pojęcia co powinno wstrzymywać przepływ adblue aby wytworzone zostało ciśnienie adblue na dozowniku. Gdy zatknę przewód palcem, ciśnienie pojawi się dość szybko i pompka się zatrzymuje.
Czy ktoś już się spotkał z takim rozwiązaniem i wie co powinno trzymać ciśnienie?