Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Renault Laguna II 1.9 dCi zaworek na pompie nie przepuszcza paliwa

06 Wrz 2018 10:48 744 9
  • Poziom 3  
    Witam. Renault Laguna II 1.9 dCi 120 km 2001r. Auto stało od dłuższego czasu nie używane, postanowiłem się za niego zabrać, ale oczywiście nie chciał zapalić, więc jako że nie jestem mechanikiem to oddałem do warsztatu. Panowie w warsztacie stwierdzili że Lagunka nie dostaje paliwa więc zdecydowali się na wymianę pompy paliwowej (używana sprawna) ale samochód dalej miał ten sam ból... Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski. Wymieniony na nowy, lecz nie oryginalny boscha. Dalej ten sam problem... Kolega mechanik miał podobny problem i powiedział abym podmienił ten zawór na oryginalny. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Dodam, że na komputerze u mechaników żaden błąd nie pokazuje, wszystkie bezpieczniki posprawdzane więc no nie blokada immo...
  • Poziom 17  
    Pietruch13 napisał:
    więc zdecydowali się na wymianę pompy paliwowej
    Jak się wymienia coś czego nie ma?
  • Poziom 42  
    Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast:
    Pietruch13 napisał:
    Druga decyzja padła na zawór/czujnik przez który płynie paliwo z pompy na wtryski.

To jakaś bzdura.
  • Poziom 3  
    Macię rację, mój błąd, możliwe że źle usłyszałem , ale tak jak w temacie, czy znajduje się tam jakiś zaworek, przez który dalej płynie to paliwo? Czy ktoś się spotkał z takim problemem, czy poprostu mechanicy próbują zrobić mnie w bambuko?
  • Poziom 31  
    brani napisał:
    Jak się wymienia coś czego nie ma?

Owszem jest . Pompa paliwa zamontowana między zbiornikiem a pompą HP na podwoziu po prawej stronie - pompa przelotowa.

kortyleski napisał:
    Oczywiście że jest. Pompa HP. Natomiast:
    Pietruch13 napisał: