Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra h 1,7 cdti - nie odpala, brak cisnienia na listwie

06 Wrz 2018 19:53 987 14
  • Poziom 21  
    Witam.
    Astra h 1,7 cdti na BOSCHu
    podczas krecenia rozrusznikiem cisnienie na listwie jest tylko 1 bar, potwierdzone zegarem.
    na plaka auto odpala bardzo szybko.
    przelewy na górze nie leją.
    Jeszcze jest jedna ciekawa sytuacja.
    Po odpieciu wtyczki regulatora cisnienia, cisnienie podczas krecenia rozrusznikiem rosnie nawet do 400bar.
    jak kreci sie rozrusznikiem z odpieta wtyczką i sie ja podepnie to wtedy auto odpala.
    Dziwny przypadek, moze ktos miał taki problem, prosze o jakies sugestie.
  • Poziom 38  
    Sprawdź wysterowanie regulatora czy jest jak kręcisz rozrusznikiem ale z podpiętą wtyczką.
  • Poziom 21  
    sprawdzałem odpiety, czy podczas krecenia jest na nim prad. i działa,
    wysterowanie rozumiem procentowe sprawdzic?
  • Poziom 21  
    krecąc dłuzej cisnienie jeszcze rosnie z odpietym regulatorem, ale nie miałem potrzeby sprawdzac dalej.
    z zapietym regulatorem paliwo idzie nadmiarem pompy, wtryski suche i nadmiar z listwy tez suchy.
    z odpietym nigdzie nie przelewa
    jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie.
  • Poziom 43  
    Sprawdź ile czujnik odczytuje.
    robert199 napisał:
    jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie.

    Bo się zapowietrza drugą stroną.
  • Poziom 21  
    który czujnik ile odczytuje?
    jak auto gasnie po zatkaniu przelewów to nic sie z cisnieniem nie dzieje, a gasnie i to jest dziwne

    Dodano po 16 [godziny]:

    podczas krecenia wysterowanie zaworu jest 30-40% podczas pracy silnika około 30

    Regulator cisnienia wymieniony na nowy, bez rezultatu.

    Auto moge odpalic, podpinając drugi regulator na zewnatrz,

    Samochód jak odpali normalnie jeździ nic sie nie dzieje, powoli sie poddaje
  • Poziom 2  
    Astra 1.7 cdti ma na listwie CR mechaniczny zawór przelewowy , takie zabezpieczenie jak by zawór przepływu na pompie Cr nie zadziałał prawidłowo i ciśnienie nadmiernie by wzrosło , to on się otwiera i puszcza w przelew . Zawór ten ma niestety taką wadę ,że jak się raz otworzy to już jest nieszczelny i konieczna jest wymiana całej listwy paliwowej . Z mojej praktyki częsta usterka w tym modelu .
  • Poziom 21  
    cała listwa podmieniona. nistety efekt ten sam, czyli auto odpala tylko na plaku. Moge dodac, ze jak sie przestaje krecic rozrusznikiem to cisnienie lekko wzrasta.
    Mam wrażenie, że to sterownik ogranicza za bardzo cisnienie przy rozruchu, tylko niewiem dlaczego
  • Poziom 38  
    Do jakiej wartości rośnie ciśnienie z podpiętą wtyczką?
  • Poziom 21  
    jak już pisałem z podpiętą wtyczką niema cisnienia, max 1-2 bar palcem można utrzymac.
    jak puszcze rozrusznik potrafi skoczyc do 10bar
  • Poziom 38  
    Wepnij równolegle żarówkę z 5W z regulatorem i sprawdź czy się zapali w czasie kręcenia .
  • Poziom 21  
    to sprawdzilem juz wczesniej. Żarówka pali sie podczas krcenia. na włączonym zapłonie również
  • Poziom 10  
    CUSTOM napisał:
    Panowie, czy temat rozwiązany?

    U mnie temat rozwiązany . Wytopione końcówki wtrysków. Paliwo się lało jak z kranu. Pompa nie mogła nabić ciśnienia.