Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zanussi 935 J nie startuje - serwis konieczny?

bluegarfield 28 Aug 2005 14:01 2055 15
    bluegarfield
    Level 11  
    Witam!
    Proszę o proadę - pralka nie startuje tylko świeci tym czerwonym światełkiem i nic. Stało się to po wyłączeniu pralki podczas wirowania. Wcześniej też miała takie humory ale zazwyczaj pomagało wyłączenie pralki z prądu na jakieś 5 min. Czy wzywać serwis czy można coś na to poradzić domowym sposobem. Na mechanice i elektronice się trochę znam ale w pralkach nie mam doświadczenia. A może ktoś poleci mi jakiegoś zdolnego sewisanta z Krakowa który zna się dobrze na tych pralkach?
    User removed account
    User removed account  
    bluegarfield
    Level 11  
    Bleble wrote:
    Coś powinno być chyba jeszcze przed tym 935 J

ZS 935 J P 610555
    Prod. No 914747001
    dokładnie tak jest na mertyczce.
    User removed account
    User removed account  
    bluegarfield
    Level 11  
    Bleble wrote:
    Blokada łapie ?
    czy nic

Raczej nie, nie słychać tego charakterystycznego trzasku który był zawsze po ok 2 sek. od załączenia.
    Naciskam przełącznik i nic - grobowa cisza...
  • Helpful post
    User removed account
    User removed account  
    bluegarfield
    Level 11  
    Bleble wrote:
    Zacznij może od sprawdzenia wyłącznika
    zobacz czy na programatorze nie ma gdzieś wypaleń
    jeśli to się kiedyś pojawiało może gdzieś są zimne luty , lub coś nie łączy

Lampka się świeci po naciśnięciu wyłącznika więc wyłącznik chyba ok.