Witam
Jak oryginalnie działa grzanie świec żarowych w takim passacie? Bo wymieniłem wszyskie grube przewody od akumulatora do rozrusznika, alternatora, przekaźnika świec żarowcyh,świec żarowych i masowe. Przed wymianą kontrolka zapalała się na długo i świeciła przez chwilę światłem ciągłym.I tak za każdym razem.Dosyć długo się świeciła nawet w lecie, silnik trza było nagrzać trochę żeby przestała świecić. Po wymianie kabli wystarczy chwila jazdy aby się juz nie zapalała ponownie tak często. Ale co innego mnie martwi...włącze zapłon zapala się, świeci chwilę i zaczyna mrygać tak z 1 raz na sek., może cześciej. Pomryga też chwilę i można odpalam silnik.Po odpaleniu silnika znów pomryga sobie jeszcze ciutke, tak jakby chciała dogrzać komory korzystając z tego że alternator już ładuje i nie czerpie prądu z aku. Czy to ma tak być?? Bo nie sądzę abym coś źle poskladał. Przewód do świec idzie do GK w przekaźniku, przewód z aku idzie do 30. nic wiecej tam nie idze. Jest jeszcze inna możliwość, bo stare przewody zostawiłem, tylko je odczepiłem i może one się gdzieś jeszcze łączyły z innymi schowane pod koszulkami?
Dziękuję.
Pzdr.
Jak oryginalnie działa grzanie świec żarowych w takim passacie? Bo wymieniłem wszyskie grube przewody od akumulatora do rozrusznika, alternatora, przekaźnika świec żarowcyh,świec żarowych i masowe. Przed wymianą kontrolka zapalała się na długo i świeciła przez chwilę światłem ciągłym.I tak za każdym razem.Dosyć długo się świeciła nawet w lecie, silnik trza było nagrzać trochę żeby przestała świecić. Po wymianie kabli wystarczy chwila jazdy aby się juz nie zapalała ponownie tak często. Ale co innego mnie martwi...włącze zapłon zapala się, świeci chwilę i zaczyna mrygać tak z 1 raz na sek., może cześciej. Pomryga też chwilę i można odpalam silnik.Po odpaleniu silnika znów pomryga sobie jeszcze ciutke, tak jakby chciała dogrzać komory korzystając z tego że alternator już ładuje i nie czerpie prądu z aku. Czy to ma tak być?? Bo nie sądzę abym coś źle poskladał. Przewód do świec idzie do GK w przekaźniku, przewód z aku idzie do 30. nic wiecej tam nie idze. Jest jeszcze inna możliwość, bo stare przewody zostawiłem, tylko je odczepiłem i może one się gdzieś jeszcze łączyły z innymi schowane pod koszulkami?
Dziękuję.
Pzdr.