Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Renault mascott 3.0 Nie pali

10 Wrz 2018 18:58 837 4
  • Poziom 11  
    Witam.
    Od dłuższego czasu mamy kłopot z odpalaniem auta.
    Jeździmy często w krótkie trasy i auto przy każdym odpaleniu kręci coraz dłużej. Ostatnio pomagało dmuchanie kompresorem do pompy po uprzednim odkrenceniu zaworu odcinajacego paliwo.
    Zawory były regenerowane nie dawno zawór odcinajacy Nowy pompa po regeneracji wszystkie węże od baku do pompy nowe tak jak filtry Nowy czujnik położenia wałka rozrzadu. Próbowaliśmy nawet paliwo z beczki. Powoli brakuje mi pomysłów więc zwracam się o pomoc.
  • Poziom 11  
    Rozrusznik kręci długo i bez wiekszych kłopotów. Auto nie odpala nie zależnie czy zimne czy ciepłe. Na plaku odpala.
  • Poziom 11  
    Ciekawe jest że po dłuższej trasie filtr paliwa staje się pusty to może być przyczyną nie palenia. Pytanie dlaczego tak się dzieje skoro w filtr wstępny zawsze jest pełen A wszystkie węże są nowe.
  • Poziom 11  
    Usterka zsiagnozowana, powodem kłopotu był niesprawny zawór bezpieczeństwa na listwie commonrail, który prawdopodobnie przez opilł z pompy lub po prostu ze starości przestał się domykać uniemożliwiając tym samym nabicie odpowiedniego ciśnienia. Podobno jest to dosyć częsta przyczyna kłopotów z tym układam a wielu mechanikow nawet nie wie o jego istnieniu. Dlatego radzę przy kłopotach ze zbyt niskim ciśnieniem w listwie zwrócić na niego uwagę, gdyż jego diagnoza i wymiana jest bardzo łatwa w porównaniu z wymiana np. wtryskiwaczy a i koszt mniejszy. Warto na niego zwrócić również uwagę przy regeneracji pomp, gdyż opilł może zakłócić jego pracę i wymiana pompy może (tak jak w naszym przypadku) nie rozwiązać problemu.