Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Napęd bramy wjazdowej Faac 740 i brama garażowa Normstahl Magic 1000

10 Wrz 2018 20:43 393 12
  • Poziom 10  
    Witajcie,
    posiadam napęd bramy wjazdowej Faac 740 i bramę garażową Normstahl Magic 1000, chciałbym wykorzystać do obsługi tych bram jeden pilot, najlepiej piloty z napędu Faac, czy jest jakaś możliwość instalacji jakiegoś odbiornika na napędzie Normstahl aby działały mi te piloty od Faac? Proszę o link lub opis konkretnego produktu, który połączy te dwa urządzenia o różnych częstotliwościach, jestem całkowicie zielony w tym temacie.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 16  
    Można tak zrobić jeżeli wepniesz się pod magica w sterowanie ręczne. Wtedy kupujesz radiolinię firmy Faac i wpinasz tą radiolinię w garażówkę Magic 1000. Radiolinia może być XR2 433 C – XR2 868 C. Zaprogramowanie jednego przycisku na pilocie spowoduje używanie jednego styku na radiolinii i ten styk wpinasz pod wejście sterowania ręcznego w Magic.
  • Poziom 10  
    dzięki za odpowiedź, ale która radiolinia powinna być? rozumiem że taka jaką ma pilot, ale jak sprawdzić, na jakiej częstotliwości jest pilot?
  • Poziom 39  
    Witam .
    Jaki masz pilot do napędu Facc.
  • Poziom 10  
    1 - xt4868slhlrb
  • Poziom 16  
    Napisałem jaki model wcześniej. Jest to XR2 433 C – XR2 868 C.
  • Poziom 10  
    jest albo 433 albo 868
  • Poziom 16  
    No to na taki jaki masz czestotliwosc pilota.
  • Poziom 10  
    jakim kablem łączyć odbiornik z napędem?
  • Poziom 16  
    Linka zwykła może być 0,25mm2 to i tak ta radiolinie łączysz w napędzie Magic.
  • Poziom 39  
    wygląda na to ,że jest 868.
    Połączenie odbiornik -napęd ,wystarczy przewodem jaki podaje kolega.
  • Poziom 10