Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Napęd bramy wjazdowej Faac 740 i brama garażowa Normstahl Magic 1000

Agahmemnon 10 Sep 2018 20:43 714 12
    Agahmemnon
    Level 10  
    Witajcie,
    posiadam napęd bramy wjazdowej Faac 740 i bramę garażową Normstahl Magic 1000, chciałbym wykorzystać do obsługi tych bram jeden pilot, najlepiej piloty z napędu Faac, czy jest jakaś możliwość instalacji jakiegoś odbiornika na napędzie Normstahl aby działały mi te piloty od Faac? Proszę o link lub opis konkretnego produktu, który połączy te dwa urządzenia o różnych częstotliwościach, jestem całkowicie zielony w tym temacie.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    kamil12239
    Level 16  
    Można tak zrobić jeżeli wepniesz się pod magica w sterowanie ręczne. Wtedy kupujesz radiolinię firmy Faac i wpinasz tą radiolinię w garażówkę Magic 1000. Radiolinia może być XR2 433 C – XR2 868 C. Zaprogramowanie jednego przycisku na pilocie spowoduje używanie jednego styku na radiolinii i ten styk wpinasz pod wejście sterowania ręcznego w Magic.
    Agahmemnon
    Level 10  
    dzięki za odpowiedź, ale która radiolinia powinna być? rozumiem że taka jaką ma pilot, ale jak sprawdzić, na jakiej częstotliwości jest pilot?
    nikusert
    Level 40  
    Witam .
    Jaki masz pilot do napędu Facc.
    Agahmemnon
    Level 10  
    1 - xt4868slhlrb
    Agahmemnon
    Level 10  
    jest albo 433 albo 868
    Agahmemnon
    Level 10  
    jakim kablem łączyć odbiornik z napędem?
    nikusert
    Level 40  
    wygląda na to ,że jest 868.
    Połączenie odbiornik -napęd ,wystarczy przewodem jaki podaje kolega.
    Agahmemnon
    Level 10