Witam.
Kupiłem Forda mondeo 2.0 2003 130 hp TDCI Automat.
Na zimnym od razu odpala ale kuleje przez ok 10 sekund po czym zaczyna równo pracować. Reaguje normalnie na pedał gazu.Wkręca się do końca na każdym biegu Na ciepłym kuleje 2 sekundy i chodzi w miarę równo.
Nie kopci na niebiesko,białko. Ma moc. Ale podczas jazdy czy ciepły czy zimny czasami sobie szarpnie.Widać delikatne przeskoki obrotów podczas jazdy jakieś 300-400 obr ale na jałowym w miarę równo już pracuje i szarpnięcia podczas jazdy są bardzo mało odczuwalne. Czasami też przez sekundę dwie zaczyna drżeć karoseria i kierownica po czym delikatnie auto hamuje tak jakbym wjechał w koleinę tyle że drgania dużo głośniejsze.
Chcę zdiagnozować i naprawić w miarę tanio. Bo wiadomo jakie koszty niesie regeneracja wtrysków albo pompy chciałbym żeby to zostało konkretnie zdiagnozowane żeby nie robić czegoś na darmo.
Dodam że auto nie miało wymieniane przez dobre 2-3 zimy jakieś 50 tyś filtra paliwa.
Jeżeli byłby to wtryski to podpięcie pod kompa coś pokaże?? Nie świeci mi się nic na desce.
Czy sama próba przelewowa wystarczy? czy trzeba wtryski wrzucić na maszynę?
Zna ktoś dobrego mechanika w warszawie który potrafi coś zdiagnozować na kompie + zajmuje się wtryskiwaczami ?
Kupiłem Forda mondeo 2.0 2003 130 hp TDCI Automat.
Na zimnym od razu odpala ale kuleje przez ok 10 sekund po czym zaczyna równo pracować. Reaguje normalnie na pedał gazu.Wkręca się do końca na każdym biegu Na ciepłym kuleje 2 sekundy i chodzi w miarę równo.
Nie kopci na niebiesko,białko. Ma moc. Ale podczas jazdy czy ciepły czy zimny czasami sobie szarpnie.Widać delikatne przeskoki obrotów podczas jazdy jakieś 300-400 obr ale na jałowym w miarę równo już pracuje i szarpnięcia podczas jazdy są bardzo mało odczuwalne. Czasami też przez sekundę dwie zaczyna drżeć karoseria i kierownica po czym delikatnie auto hamuje tak jakbym wjechał w koleinę tyle że drgania dużo głośniejsze.
Chcę zdiagnozować i naprawić w miarę tanio. Bo wiadomo jakie koszty niesie regeneracja wtrysków albo pompy chciałbym żeby to zostało konkretnie zdiagnozowane żeby nie robić czegoś na darmo.
Dodam że auto nie miało wymieniane przez dobre 2-3 zimy jakieś 50 tyś filtra paliwa.
Jeżeli byłby to wtryski to podpięcie pod kompa coś pokaże?? Nie świeci mi się nic na desce.
Czy sama próba przelewowa wystarczy? czy trzeba wtryski wrzucić na maszynę?
Zna ktoś dobrego mechanika w warszawie który potrafi coś zdiagnozować na kompie + zajmuje się wtryskiwaczami ?