Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra C Po regeneracji sterownika pompy obroty max 2,5 tys i błąd serwis

12 Wrz 2018 12:55 225 2
  • Poziom 1  
    Witam,
    oddałem elektromechanikowi auto do naprawy - objawy: kłódka na desce i czasami trzeba było kilka razy poprzekręcać kluczykiem żeby włączył się zapłon, aż kłódka na desce zniknęła i można było odpalić auto. Mechanik wymienił stacyjkę i oddał do regeneracji sterownik przy pompie wtryskowej... Mechanik oddał mi samochód i rzeczywiście bez problemu "włączy się zapłon" i można od razu odpalić auto, ale znowu obroty max 2,5 tys na każdym biegu oprócz biegu 5..i więcej obrotów nie pójdzie... i cały czas wyświetla błąd - serwis... Oddałem mu auto z powrotem. Twierdzi że to EGR zepsuty... ale nie było problemu z EGR wcześniej jak również przed oddaniem auta do niego i nie wyświetlał się błąd, a auto jak stało u niego nie mogło się nagle zepsuć... też nie chciał pokazać w komputerze, że to EGR... stwierdził, że może jedynie "przeczyścić EGR ale raczej to nic nie da".

    Czy coś on mógł zawalić przy podpinaniu sterownika i EGR-a czy źle zregenerowany sterownik pompy czy coś jeszcze innego ?? Proszę o pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 42  
    Jak nie podasz jaki błąd pokazuje, to jak mamy pomóc, jak skopał robotę to niech przywróci auto do stanu używalności. Albo podjedź do innego mechanika, tylko na diagnostykę niech sprawdzi błędy. Dla mnie to dziwne jest ...
    arek898 napisał:
    też nie chciał pokazać w komputerze, że to EGR
    coś kręci ;-)
  • Poziom 2  
    witam, w mojej ocenie uszkodzeniu uległ tranzystor sterujący zaworem regulacji dawki w skutek niewłaściwego wlutowania (przegrzania )