Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Laptop gamingowy - 4000 - 6500zł

Doktorsky 12 Sep 2018 19:06 1032 20
    Doktorsky
    Level 18  
    Nie znam się na sprzęcie, a od mojego ostatniego zakupu (Dell Vostro) minęło już wiele lat. Szukam laptopa gamingowego:
    - przedział cenowy 4000-6500zł
    - przekątna ekranu 15-17 cali
    - matowa matryca

Myślałem o czymś takim. Poniższe modele występują w różnej konfiguracji. Niestety nie wiem, czym one się konkretnie od siebie różnią. Liczę, że trochę mi ułatwicie wybór lub coś polecicie, nie koniecznie z tych modeli w linkach.
    https://www.komputronik.pl/productVariantGroup/3590/msi-gs73.html
    https://www.komputronik.pl/product/417977/msi...-7rf-apache-pro-288xpl-512gb-m-2-1tb-hdd.html
    https://www.komputronik.pl/product/481789/ace...tor-helios-300-nh-q29ep-003-1tb-ssd-12gb.html
    https://www.komputronik.pl/product/526397/asus-rog-strix-gl703ge-gc024t-32gb.html
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    procsa
    Level 31  
    Trochę się różnią...

MSI GS73 7RE(Stealth Pro)-012PL , 128GB SSD, i7-7700HQ , GTX 1050 Ti 4GB, 16GB RAM, 120Hz MATRYCA

MSI GE62VR 7RF(Apache Pro)-288XPL, 512GB SSD, i7-7700HQ, GTX 1060 3GB, 8GB RAM, 60HZ matryca

Acer Predator Helios 300 , 1TB SSD, i7-7700HQ, GTX 1060 6GB, 12GB RAM, 60HZ matryca

ASUS ROG Strix GL703GE-GC024T , zwykły dysk 1tb ? i7-8750H , GTX 1050Ti 4GB, 32GB RAM, 60Hz matryca