Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Autronic al 700 - Nadwyżka powietrza przy kalibracji.

noidemm 12 Wrz 2018 20:05 90 4
  • #1 12 Wrz 2018 20:05
    noidemm
    Poziom 22  

    Witam. Auto Astra f instalacja autronic al 700, silnik 1.4 60 KM na monowtrysku. Samochód zaczął sporo palic, powyżej 10 litrów gazu, gdzie wcześniej w 8 się miescilem. Wyregulowalem parownik, instalacje podłączyłem pod Amona i podczas kalibracji wyskakuje nadwyżki powierza. Silnik chodzi rowno, choć mam wrażenie że ma ciut za wysokie obroty na luzie. Dodam że zrobił się bardzo zrywny.Autronic al 700 - Nadwyżka powietrza przy kalibracji.

    0 4
  • #3 18 Paź 2018 09:08
    noidemm
    Poziom 22  

    Dziękuje za zainteresowanie tematem.
    Problemy zaczęły się jakiś czas temu jak auto zaczęło nie równo chodzić.
    Wymieniłem wówczas czujnik położenia przepustnicy oraz silnik krokowy (na chińskie zamienniki). Dalej było tylko gorzej. Wkońcu kupiłem na szrocie całą przepustnice z osprzętem przełożyłem i problem znikł.
    Auto równo chodzi lecz dużo pali. Jest jak na ten silnik bardzo zrywne.
    Jedyne co mnie zastanawia to przy ściągnięciu rury od obudowy filtra powietrza i zatkaniu jej auto spada na niższe obroty, potem się stabilizują i nie gaśnie. Z tego co wiem to silnik przy zatkaniu dolotu powinien zgasnąć.

    0
  • #4 18 Paź 2018 09:13
    enhanced
    Poziom 38  

    A czyściłeś swoją przepustnice bo mogła zajśc syfem - kanalik od wolnych obrotów choćby jeśli mowa o wolnych obrotach?

    Mówisz o tej rurze łączącej filt powietrza z obudową wtrysku? Nie przed filtrem powietrza przypadkiem?

    A robiłeś regulacje bo mógły się wskazania TPS zmienić i na luzie walić już na bogato? Zakładam że parownik sprawny, filtr gazu również wymieniany?

    0
  • #5 18 Paź 2018 09:21
    noidemm
    Poziom 22  

    enhanced napisał:
    A czyściłeś swoją przepustnice bo mogła zajśc syfem - kanalik od wolnych obrotów choćby jeśli mowa o wolnych obrotach?

    Mówisz o tej rurze łączącej filt powietrza z obudową wtrysku? Nie przed filtrem powietrza przypadkiem?

    A robiłeś regulacje bo mógły się wskazania TPS zmienić i na luzie walić już na bogato? Zakładam że parownik sprawny, filtr gazu również wymieniany?


    Przepustnicy przed założeniem nie czyściłem, wyglądała ładnie.
    Chodzi o obudowę wtrysku (jeżeli można tak to nazwać)
    Regulacji TPSa nie robiłem bo napięcie na nim jest dobre. Mierzyłem na otwartej i zamkniętej przepustnicy.
    Parownik sprawny, a filtr gazu przyznam się szczerze, że nie sprawdzałem.

    0
  Szukaj w 5mln produktów