Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

System Windows 10 z nośnika USB nie instaluje się na komputerze.

Suchy2137 12 Wrz 2018 20:42 153 7
  • #1 12 Wrz 2018 20:42
    Suchy2137
    Poziom 2  

Witam.
    Kupiłem dzisiaj komputer w częściach, poskładałem go, wszystko śmiga jak ta lala. Lecz podczas instalacji systemu Win 10 (oryginalnego) za każdym razem wyskakuje powiadomienie "BootMGR image is corrupt. The system cannot boot". Próbowałem już wszystkiego. Tak. Dosłownie wszystkiego co było w mojej mocy. Raczej odpadają wszystkie łatwe rzeczy typu ustawianie kolejności bootowania. Szperałem trochę w biosie i ustawiłem supporta dla win 10 (mam płytę główną msi b360 pro z click bios 5) lecz też nie dało to żadnych efektów. Próbowałem nawet zmieniać te całe UEFI, secure boot itd. Dodam że jestem raczej zielony w te sprawy wiec bardzo proszę o szybką pomoc.

0 7
  • #2 13 Wrz 2018 06:31
    gieniapierda
    Poziom 17  

Po kluczu ściągnąć oprogramowanie, wypalić na płycie i z tego zasobu załadować WIN10

0
  • #3 13 Wrz 2018 06:48
    Suchy2137
    Poziom 2  

Nie rozumiem? " Po kluczu " że niby ściągnąć wina z neta i zbootowac pendriva i wtedy zainstalować? Zależy mi na tym żeby mieć tego oryginalnego win10. Nie da się z tym więcej zrobić? Dodam jeszcze ze napędu nie posiadam.

0
  • #4 13 Wrz 2018 08:37
    sosarek

Poziom 43  

Suchy2137 napisał:
    Zależy mi na tym żeby mieć tego oryginalnego win10

Więc trzeba było zakupić system.

0
  • #6 14 Wrz 2018 21:26
    Suchy2137
    Poziom 2  

Napisałem ze posiadam oryginalnego Wina10 i to właśnie on jest "pacjentem" tego tematu. Dlatego że jest oryginalny to pisze na forum gdyż nie chce mi się czasu tracić na gwarancję gdyż zamawialem wszystko z neta. Zdziwiłem się czemu nie chce się zainstalować bo JEST TO ORYGINALNY WINDOWS 10 HOME :/

0
  • #7 15 Wrz 2018 03:35
    WojtasJD
    VIP Zasłużony dla elektroda