Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrome po uruchomieniu od razu sam się wyłącza

BladeMasterPL 13 Wrz 2018 20:20 270 14
  • #1 13 Wrz 2018 20:20
    BladeMasterPL
    Poziom 3  

    Witam.Tak jak w temacie Google chrome od dzisiaj mi się sam wyłącza od razu po uruchomieniu.Co ja mam zrobić?

    Jeżeli mam coś wysłać to napisz mi proszę szczegółowo czym i jak to zrobić.

    Będę wdzięczny za pomoc. :D

    0 14
  • #2 13 Wrz 2018 21:20
    TvWidget
    Poziom 32  

    Sprawdź czy pomaga zamknięcie okienka przeglądarki przed wyłączeniem komputera.

    0
  • #3 14 Wrz 2018 13:59
    BladeMasterPL
    Poziom 3  

    Wybacz ale ja jestem z tych nie kumatych. Co muszę dokładnie zrobić?

    0
  • #4 14 Wrz 2018 14:06
    TvWidget
    Poziom 32  

    Zanim wyłączysz komputer zamknij okienko z przeglądarką Chrome.

    0
  • #5 14 Wrz 2018 16:31
    BladeMasterPL
    Poziom 3  

    No właśnie nie mogę.Od razu jak uruchamiam przeglądarkę to nie mogę w niej nic kliknąć nawet X po prostu się jakby zacina i znika.

    Mam nadzieje że dobrze został zrozumiany temat. Jak uruchamiam Chrome nie mogę w nim nic zrobić i za chwilę się on sam z siebie wyłącza.

    0
  • #6 14 Wrz 2018 16:53
    icosie
    Poziom 32  

    Witam

    Inne przeglądarki działają dobrze? np. IE?

    Jeżeli tak to ściągnij FRST (Farbar Recovery Scan Tool) zrób skanowanie i załącz pliki FRST.txt i Addition.txt w załączniku.

    Zaraportuje wtedy żeby przenieść do odpowiedniego działu, aby logi zostały obejrzane przez kogoś kumatego.

    Pozdrawiam

    0
  • #8 14 Wrz 2018 18:58
    icosie
    Poziom 32  

    Przy okazji zbadaj SMART dysku, bo w logach zobaczyłem problemy z dyskiem.
    SMART odczytasz za pomocą programu CDI (Crystal Disk Info).

    Dodaj zrzut ekranu z rozwiniętym oknem programu (tak aby wszystkie parametry były widoczne)

    0
  • #9 14 Wrz 2018 20:03
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Odinstaluj:
    McAfee WebAdvisor
    YTD Video Downloader 5.9.9

    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    CloseProcesses:
    Task: {049BFDC4-0409-4F19-86EB-6FEFF1B5FE57} - Brak ścieżki do pliku
    Task: {2BD810E3-7A09-4A78-84FD-49743A5F1CEA} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1535121462 => C:\Users\Master\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [2018-09-13] (Opera Software)
    Task: {4363F607-9E97-43F2-A068-F3E4CC8D11B6} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1527868626 => C:\Users\Master\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [2018-09-13] (Opera Software)
    Task: {A6A0FFCB-99AF-4024-A4B2-17C35107DB9F} - Brak ścieżki do pliku
    Task: {B0571D6E-11CC-495D-BF1C-AFD7CB355CAA} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1536941049 => C:\Users\Master\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [2018-09-13] (Opera Software)
    Task: {C457A2E0-73CF-49BE-81E4-9D3724273D97} - \Microsoft\Windows\Media Center\PBDADiscoveryW1 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {CE0E293E-5B82-4A1F-8694-FD4EC133EA17} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1531565175 => C:\Users\Master\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [2018-09-13] (Opera Software)
    2018-07-30 11:47 - 2018-06-06 00:22 - 002117632 ___SH () C:\Users\Master\AppData\Roaming\w73pU7LIC084W7K8\zXNxJ7epZqE6.exe
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData:NT2 [432]
    AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\Users\All Users:NT2 [432]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Application Data:NT2 [432]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Dane aplikacji:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Dane aplikacji:NT2 [432]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\MTA San Andreas All:NT2 [432]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:2CB9631F [134]
    AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:F6C0CA66 [114]
    AlternateDataStreams: C:\Users\Master\Dane aplikacji:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\Users\Master\Dane aplikacji:NT2 [432]
    AlternateDataStreams: C:\Users\Master\AppData\Roaming:NT [40]
    AlternateDataStreams: C:\Users\Master\AppData\Roaming:NT2 [432]
    AlternateDataStreams: C:\Users\Public\AppData:CSM [474]
    () C:\Users\Master\AppData\Roaming\w73pU7LIC084W7K8\zXNxJ7epZqE6.exe
    (McAfee, Inc.) C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\mcsacore.exe
    (McAfee, Inc.) C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\saUI.exe
    (GreenTree Applications SRL) C:\Program Files (x86)\GreenTree Applications\YTD Video Downloader\ytd.exe
    HKU\S-1-5-21-2340840887-376378962-1285225641-1000\...\Winlogon: [Shell] "C:\Users\Master\AppData\Roaming\w73pU7LIC084W7K8\zXNxJ7epZqE6.exe",explorer.exe <==== UWAGA
    BHO: McAfee WebAdvisor -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\x64\McIEPlg.dll [2018-07-17] (McAfee, Inc.)




    BHO-x32: McAfee WebAdvisor -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McIEPlg.dll [2018-07-17] (McAfee, Inc.)
    Handler: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\x64\McIEPlg.dll [2018-07-17] (McAfee, Inc.)
    Handler-x32: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McIEPlg.dll [2018-07-17] (McAfee, Inc.)
    Handler: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - Brak pliku
    FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{4ED1F68A-5463-4931-9384-8FFF5ED91D92}] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\e10ssaffplg.xpi
    FF Extension: (McAfee® WebAdvisor) - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\e10ssaffplg.xpi [2018-05-15]
    FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{4ED1F68A-5463-4931-9384-8FFF5ED91D92}] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\e10ssaffplg.xpi
    CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxps://pandasecurity.mystart.com/results.php...web&hsimp=yhs-panda1&ent=ch_ss&q={searchTerms}
    CHR DefaultSearchKeyword: Default -> safeWeb
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [fagakgcelolinfnkfgekcnedpaklfcok] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fagakgcelolinfnkfgekcnedpaklfcok] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - hxxp://clients2.google.com/service/update2/crx
    R2 McAfee SiteAdvisor Service; C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe [604824 2018-07-17] (McAfee, Inc.)
    R3 mfesapsn; C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\x64\mfesapsn.sys [111608 2017-02-14] (McAfee, Inc.)
    S3 IntcAzAudAddService; system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
    S3 NTIOLib_1_0_C; \??\F:\NTIOLib_X64.sys [X]
    S3 NvStreamKms; \??\C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamKms.sys [X]
    S1 UimBus; system32\DRIVERS\uimbus.sys [X]
    S1 Uim_DEVIM; system32\DRIVERS\uimdevim.sys [X]
    2018-09-09 21:06 - 2018-09-09 21:06 - 000000000 __SHD C:\found.006
    2018-08-31 08:36 - 2018-08-31 08:36 - 000000000 __SHD C:\found.005
    C:\Users\Master\AppData\Roaming\w73pU7LIC084W7K8\

    Po wykonaniu usun katalog C:\FRST.

    Uzyj AdwCleaner, opcja Scan/Szukaj i Clean/Usun: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

    Zrob pelny skan przy pomocy Mbam i usun to co wykryje:
    http://www.bleepingcomputer.com/download/malwarebytes-anti-malware/

    0
  • #10 15 Wrz 2018 13:56
    BladeMasterPL
    Poziom 3  

    Zrobiłem wszystko jak kazałeś ale niestety nie pomogło.Jestem pewny że wszystko zrobiłem dobrze.A co do dysku wiem że jest uszkodzony bo kiedyś w innym temacie to wykryliśmy również poprzez analizę SMART.Niedługo będę szukał jakiegoś innego dysku.Wiem że on może paść w każdej chwili jestem tego świadomy.

    0
  • #11 15 Wrz 2018 14:18
    Kolobos
    Spec od komputerów

    W takim razie po co piszesz skoro wiesz, ze dysk jest uszkodzony?

    System tez miales zainfekowany...

    0
  • #12 15 Wrz 2018 14:54
    BladeMasterPL
    Poziom 3  

    Nie wiedziałem ze dysk może wpłynąć na działania przeglądarki skoro wcześniej mimo jego uszkodzenia wszystko działało.Ale i tak dzięki ci za pomoc.Ogólnie muszę poważnie zastanowić się nad zmianą dysku w najbliższym czasie.

    0
  • #13 15 Wrz 2018 15:21
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Mozesz odinstalowac Chrome, usunac katalog profilu przegladarki i zainstalowac ponownie, moze zacznie sie uruchamiac.

    0
  • #14 15 Wrz 2018 16:45
    BladeMasterPL
    Poziom 3  

    Gdzie znajdę katalog profilu przeglądarki?

    0
  • #15 15 Wrz 2018 16:54
    Kolobos
    Spec od komputerów

    CHR Profile: C:\Users\Master\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default [2018-09-14]

    Po usunieciu stracisz zapisane hasla, zakladki itd.

    0