Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Romet zetka 250ccm - Wymiana silnika

Psita93 16 Sep 2018 08:59 711 6
  • #1
    Psita93
    Level 2  
    Witam koledzy.
    Problemem jest Romet zetka w którym zamontowalem silnik 250 wcześniej był 125.
    Silnik odpala ale nie wchodzi więcej niż 4000 obr/min zaczyna się dławic jak by to zalewalo regulacja gaźnika nie pomaga A nawet stary ze 125 nic nie dał, moduł od 250ccm świeca nowa i dalej nic... ktoś może coś podpowie?
  • #2
    cezars65
    Level 24  
    A ten silnik 250cm to przed zamontowaniem , jak był w innej ramie to dobrze pracował , widziałeś to ? . Podejrzewam że kupiłeś silnik z motocykla po wypadku...... , układ wydechowy też ? .
  • #3
    Psita93
    Level 2  
    Silnik fabrycznie nowy że sklepu

    Dodano po 1 [minuty]:

    Układ wydechowy od 125 z końcówką nikko sport nie ma opcji że zamuli silnik
  • #5
    Psita93
    Level 2  
    Wygląda to tak jak by miał blokadę ale gdzie... on nie muli tylko go zalewa albo wygląda tak jak by w pewnym momencie brakowało iskry... Silnik przejechał ledwo 5km

    Dodano po 1 [minuty]:

    Strumien swiadomosci swia wrote:
    Kupiłeś z modułem zapłonu i gaźnikiem?

    z gaznikiem bez modułu moduł od zipp 250

    Dodano po 38 [minuty]:

    Do tego moto strzela w gaźnik i gaśnie na wolnych obrotach
  • #6
    cezars65
    Level 24  
    Bo widzę że to czterosuw , więc jak to nowy silnik , to trzeba mu zrobić przegląd zerowy , w tym min. regulację zaworów , jak strzela w gażnik to trzeba koniecznie sprawdzić luz zaworowy na ssącym.
  • #7
    Psita93
    Level 2  
    cezars65 wrote:
    Bo widzę że to czterosuw , więc jak to nowy silnik , to trzeba mu zrobić przegląd zerowy , w tym min. regulację zaworów , jak strzela w gażnik to trzeba koniecznie sprawdzić luz zaworowy na ssącym.

    Co masz na myśli z tym przeglądem zerowym A filtr stozkowy też ma coś do rzeczy?