Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Potrzebne 2 drukarki laserowe do firmy (kolorowa i czarno-biała)

kwas106 17 Sep 2018 12:16 843 9
    kwas106
    Level 10  
    Witam.

Jestem zielony w tym temacie, więc zwracam się z prośba o polecenie czegoś sensownego. Potrzebuję 1 drukarkę laserową (kolorową) - wymagania:
    - laserowa (kolorowa)
    - NIE musi to być urządzenie wielofunkcyjne, czyli nie musi posiadać skanera i innych rzeczy typu drukowanie dwustronne itp...
    - budżet jaki chce na nią przeznaczyć to maksymalnie 1500 zł

Kolejna drukarka musi już być urządzeniem wielofunkcyjnym laserowym, ale nie musi drukować w kolorze. Wymagania to:
    - laserowa (czarno-biała)
    - musi posiadać skaner
    - musi posiadać opcję dwustronnego drukowania (automatycznego)
    - dobrze żeby była w miarę "poręczna"
    - budżet jaki chce przeznaczyć to przedział w granicach 1000 - 1500 zł.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    pecet7
    Level 18  
    Obciążenie miesięczne? Format papieru? Co ma być na kolorowej drukowane - jaka jakość wydruków wymagana?
    kwas106
    Level 10  
    W przypadku czarno-białej około 1000 str. miesięcznie. Kolorowa do okazjonalnych wydruków ala dyplom/certyfikat/świadectwo. Format A4 (czarno-biała i kolorowa). Jakoś wydruków w przypadku kolorowej w miarę przyzwoita. Czarno-biała natomiast będzie służyć głownie do typowej pracy biurowej. Biorąc pod uwagę, że laserowe urządzenia wielofunkcyjne nie są zbyt poręcznie, biorę pod uwagę ewentualnie zakup osobno skanera i drukarki laserowej czarno-białej.
    serwis.urz.biurowych
    Level 13  
    polecam w obydwu przypadkach OKI MC 562 DN - kolorowe
    dobrze działają markowe zamienniki