Witam
Mam mercedesa w203 1.8 kompresor o numerach licznika a2035403847.
Problem jest taki , że na pierwszej pozycji kluczyka świeci tylko trójkąt i czasem srs , działa awaryjny lecz jak włączę kierunkowskaz lewy lub prawy to miga tylko kontrolka od danego kierunku , a powinny być tylko awaryjne jako priorytet , natomiast gdy włącze kluczyk na zapłon to kontrolki od kierunków w ogóle nie migają, świeci zawsze trójkąt i srs. Moduły sprawdziłem i brak błędów żeby poducha świeciła. Na zewnątrz kierunki działają prawidłowo tak samo awaryjne.
Nie mogę wykonać testu kontrolek licznika, gong i wyświetlacz są bez problemu.
Sprawdziłem stan przełączników , przycisków i w programie launch wychodzi że działają. Nie miałem jeszcze takiego przypadku i nie wiem co nie działa licznik czy moduł przełączników pod kierownicą. Dodatkowo licznik ma zawieche i potrafią się świecić kontrolki po wyłączeniu zapłonu.
Szukam wsadu by wykluczyć pamięć oraz interesuje mnie czy mogę zastosować licznik od Anglika o innych numerach i ewentualnie przerzucić tarcze i pamięć.
Licznik jest od coupe i ciężko go znaleźć w wersji ue
moje numery końcówka 3847 podobne ma Anglik 3947 czy on mi spasuje po przełożeniu pamięci?
Mam mercedesa w203 1.8 kompresor o numerach licznika a2035403847.
Problem jest taki , że na pierwszej pozycji kluczyka świeci tylko trójkąt i czasem srs , działa awaryjny lecz jak włączę kierunkowskaz lewy lub prawy to miga tylko kontrolka od danego kierunku , a powinny być tylko awaryjne jako priorytet , natomiast gdy włącze kluczyk na zapłon to kontrolki od kierunków w ogóle nie migają, świeci zawsze trójkąt i srs. Moduły sprawdziłem i brak błędów żeby poducha świeciła. Na zewnątrz kierunki działają prawidłowo tak samo awaryjne.
Nie mogę wykonać testu kontrolek licznika, gong i wyświetlacz są bez problemu.
Sprawdziłem stan przełączników , przycisków i w programie launch wychodzi że działają. Nie miałem jeszcze takiego przypadku i nie wiem co nie działa licznik czy moduł przełączników pod kierownicą. Dodatkowo licznik ma zawieche i potrafią się świecić kontrolki po wyłączeniu zapłonu.
Szukam wsadu by wykluczyć pamięć oraz interesuje mnie czy mogę zastosować licznik od Anglika o innych numerach i ewentualnie przerzucić tarcze i pamięć.
Licznik jest od coupe i ciężko go znaleźć w wersji ue
moje numery końcówka 3847 podobne ma Anglik 3947 czy on mi spasuje po przełożeniu pamięci?