Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lodówka Samsung No Frost RB29FSRNDSS - głośna praca lodówki

Kaśśśka 17 Sep 2018 20:56 21246 11
  • #1
    Kaśśśka
    Level 2  
    Witajcie
    Potrzebuję pomocy. Na początku września zakupiłam lodówkę Samsung No Frost RB29FSRNDSS. Lodówka jest bardzo głośna, wydaje dźwięki buczenia i jakby gwizdania. Czasami chodzi dużo głośniej. Została wypoziomowana, temperatura jest ustawiona prawidłowo. Rozłączyłam ją na jakiś czas i podłączyłam ponownie. Wynik - pracuje już ponad godzinę (wentylator i agregat - chyba tak to się fachowo nazywa). Poradźcie proszę, co robić, bo zwariuję, tym bardziej, że dzielę pomieszczenie z tą bestią (pokój z aneksem kuchennym).
  • #2
    eurotips
    Level 38  
    Pomocy szukaj w serwisie gwarancyjnym Samsunga bo nic nie piszesz gdzie ją kupiłaś i kto i jak ją przewoził i wnosił.
  • #3
    Kaśśśka
    Level 2  
    Lodówka zakupiona w Neonet z dostawą do domu. Dziś przyszedł serwisant i wymienił sprężarkę, ale nie czekał jak lodówka wskoczy na 3 "bieg". Okazało się, że pracuje jeszcze głośniej niż wcześniej. Zlokalizowałam ten hałas, jest on z tyłu lodówki, w zabudowanej części, tzn znajduje się nad otwartą przestrzenią tam gdzie sprężarka itp. Przepraszam, ale jestem kobietą i nie które terminy są mi obce. Dodam, że lodówka bardzo często się załącza, średnio, co 15-20 minut i pracuje 1,5-2h i znowu odstęp 15-29 minut i to samo. Poradźcie coś proszę, bo zwariuję.
  • Helpful post
    #4
    abuhamza
    Home appliances specialist
    Szajsowny inwerter Samsunga co tu duzo mówić. Pewnie lodowka z wada fabryczna. Raz zdarzyło mi sie u kolegi w nowej lodówce, ze wentylator kompresora mial zgiete mocowanie i smiglo tluklo w rurkę. Męcz serwis, przeciez to nowe a inwerter powinien mega cicho chodzic.. :P
  • #5
    Kaśśśka
    Level 2  
    Dziękuję. Będę męczyć do skutku. Pozdrawiam
  • #7
    Kaśśśka
    Level 2  
    Zwrotu mogę dokonać w ciągu 14 dni od zakupu, a lodówkę kupiłam 3 września, więc chyba odpada.
  • #8
    lukasz.strzelczyk
    Level 1  
    Dzień dobry.
    Może Pani napisać jak wygląda sprawa z lodówką, czy rozwiązała Pani jakoś ten problem? Mam lodówkę do zabudowy z silnikiem inwerterowym i serwis wymienił mi dziś agregat, ale lodówka nadal chodzi bardzo głośno.

    Dziękuję za odpowiedź.
  • #9
    maciek-55
    Level 2  
    Mam ten sam przypadek po wymianie agregatu, który od nowości bardzo głośno chodził, lodówka chodzi głośno słychać jak by agregat przetaczał nie czynnik tylko powietrze. Na moje monity na infolini Samsunga odpowiedź jest jedna "tak musi być te lodówki tak mają" chociaż obsługą infolini nawet nie słyszała jak pracuje moja lodówka. Doprosić się serwisanta od Samsunga do lodówki aby ocenił co się dzieje jest bardzo ciężko.
  • #10
    Sebastian_M26
    Level 20  
    Potwierdzam, Samsung serii RS68N8220B1 jest bardzo cichy, tak samo zamrażarka RZ80FHIS. To jest przepaść między lodówką no frost z przestarzałym zwykłym agregatem. Męczyć serwis.
  • #11
    maciek-55
    Level 2  
    Czy może Pani powiedzieć jak sprawa Pani lodówki została załatwiona bo ja walczę z Samsungiem już 3 miesiące o serwisanta i nie mogę się doprosić cały czas samsung utrzymuje że to jest taka praca lodówki.
  • #12
    miet55
    Level 11  
    Dzień dobry, pragnę przestrzec przed wsparciem Samsunga a co za tym idzie kupowaniem ich produktów. 09.07.20 zakupiłem lodówkę RB29FERNDSA która od samego początku bardzo głośno chodziła. Na początku nie mogłem doprosic się wystawienia zgłoszenia naprawy. Kiedy to się udało serwisant wprowadził mnie w błąd że tak te lodówki pracują. Opis uszkodzenia - "Dźwięk sprzętu podczas pracy prawidłowy, słychać wtrysk czynnika chłodniczego do parownika" to ocena serwisanta z Bydgoszczy.
    Zaciekawiony jak chodzi taki sam model, 31.08.2020 kupiłem kolejna lodówkę tym razem dla teściów . Ich lodówka działa poprawnie. Skontaktowałem się z właścicielem serwisu (AGD FUH ZUZANNA) z Bydgoszczy, opisując jak serwisant wprowadził mnie w błąd twierdząc, że hałas jaki słyszę jest prawidłowy. Otrzymałem odpowiedź, że mam ponownie zgosić i przyśle innego serwisanta. Infolinia sklepowa Samsunga nie chciała wystawić kolejnego zlecenia. Po opisaniu sytuacji na forum Samsunga otrzymałem linki do zgłoszenia. W odpowiedzi na zgłoszenie mailowe poprzez formatkę jedna z osób obsługująca m.in. to forum (JolaŁ) odpisuje:
    "Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
    Dziękuję za nagranie. Po jego odsłuchaniu możemy potwierdzić prawidłową pracę sprzętu.
    Jeśli nie lodówka chłodzi i mrozi poprawnie, nie ma powodu do niepokoju oraz ponownego wezwania serwisu."
    Wniosek taki, że jak lodówka chłodzi, mrozi i światło sie pali to wszystko jest OK!
    Tu mozna sobie posłuchac jej pracę:
    https://photos.app.goo.gl/t6cm85vm1K1osJgE7