Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Computer ControlsComputer Controls
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Ściszenie domofonu PROEL SPJ PCPIC V1.4

18 Sep 2018 22:52 2361 8
  • Level 9  
    Cześć wszystkim,

Uprzejmie proszę o podpowiedź, jak ściszyć domofon PROEL PV255 v2.1 - przeszukałem forum, ale poruszane tematy dotyczą starszych modeli. Proszę o wzięcie pod uwagę, że jestem całkowitym laikiem w tych sprawach, a zdjęcie pokrywy domofonu uważam już za swój spory sukces. Dzięki!

Ściszenie domofonu PROEL SPJ PCPIC V1.4Ściszenie domofonu PROEL SPJ PCPIC V1.4
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Helpful post
    Helpful for users
    Chcesz ściszyć domofon. Pytanie brzmi co ściszyć? Rozmowę czy sygnał wywołania?
    Tak czy inaczej na drugim zdjęciu widać trzy potencjometry, które do czegoś są przeznaczone. Poszukaj instrukcji instalacji do niego. Być może tam znajdziesz odpowiedź. Potencjometry (szczególnie te na samym dole) mają ułatwiony dostęp do regulacji, bo nawet nie trzeba zdejmować obudowy.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Helpful post
    Level 11  
    Dzień dobry,

na prezentowanych zdjęciach jest bardzo stary zestaw wideodomofonu, SV255, jeszcze w oparciu o czarno-biały wyświetlacz kineskopowy. Widok przedstawia sam monitor, w którym nie ma dostępnych regulacji akustycznych.
    Wspomniane potencjometry w tej części zestawu - służą jedynie do regulacji jaskrawości i kontrastu obrazu. Wersja PV255-2.1 dotyczy elektroniki monitora.
    Jeśli chcemy ściszyć sygnał wywołania, trzeba otworzyć obudowę samego aparatu.

Dostępne było wiele wersji aparatu PC255, więc pomocne byłoby zdjęcie tego konkretnego, aby dokładnie zlokalizować element regulacyjny. Generalnie w tamtej generacji aparatów była dostępna regulacja dwustopniowa, przełączalna za pomocą zworki.