Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Keeway Focus 2007r 2t - słaby v-max

21 Wrz 2018 11:45 270 7
  • Poziom 4  
    Witam,
    mam taki problem z tym skuterem, że strasznie słabo jeździ, zamontowałem mu cylinder 70cc i niby gaźnik przeznaczony do 60-80cc ofc skuter wypykał przeszło 8h z przerwami, komprecha miazga
    pierwsza próba jazdy i wyciskał ledwie 35km/h, po zdjęciu oryginalnego filtra powietrza skuter na 3/4 gazu wyciskał z 45km/h na pełnym gazie dławił się, zacząłem regulować przelot powietrza i paliwa, za cholerę na oryginalnym filtrze więcej jak 35 nie jechał i się dławił, na stożkowym były jaja bo nic regulacja nie dawała i 45km/h był max i też się dławił, w końcu w filtr powietrza wsadziłem blaszkę która zakryła prawie cały otwór, skuter dałem na kołek, aby tylne koło było w powietrzu i docinałem te blaszkę, aż złapał optymalne obroty na pełnym gazie , teraz śmiga jakieś 55-60km/h jednak to wciąż mało, na starcie wybija 7 tysięcy obrotów i spada do 4 tysięcy jak licznik dobije 20km/h i powoli obroty dobijają 6 tysiecy do 6,5 przy 60km/h ;/
    postanowiłem zmienić pasek na nowy, wyczytałem gdzieś, że powinien mieć pasek 788x17x28 a miałem w nim 792x16,6x28 i wyglądał jakby był za długi, zmiana nic nie dała na nowym pasku 50km/h max i dławi się, na tym starym popękanym pasku śmiga szybciej i sprawa wygląda tak, że ten pasek 792 jest krótszy od tego 788 .... jakieś pomysły ? bawiłem się z wariatorem i sprzęgłem i nic nie daje sportowe czy nie
  • Poziom 39  
    Skutery Keeway są tak poblokowane, że nie będą chodzić na częściach które nie były oryginalnie w nich zamontowane. A co do tuningu, to musisz wymienić praktycznie większość części aby to zaczęło chodzić (cylinder, wał*, wydech, gaźnik, airbox, napęd, zapłon), więc to jest kompletnie nieopłacalne. Prościej kupić kompletny silnik Minarelli z osprzętem i masz spokój.
  • Poziom 4  
    skuter kupiłem za grosze w sumie i jeŸdził marne 30km/h … dzisiaj z wiatrem na prostej dobijał 65/70 a z górki 70 i aż ryczał przy 6,5-7k obrotów to mu popuszczałem gaz, muła ma tylko pod obcišżeniem np. pod górkę spadnie do 46-50km/h lub pod silny wiatr marne 50-55 wyciska, noi ten start jego … kiepsko się rozpędza, ale normalna jazda odbywa się w granicach prędkoœci 50-60km/h na prostej, tak więc tuning chyba się udał ;) ale nie do końca, co do setupu jego to ma głowice oryginalnš, cylinder 70cc, wał został ( nic do jego szybkoœci nie da, a raczej powinien wytrzymać) gaŸnik też tuningowy jest, filtr powietrza stożkowy przerobiony, i zapłon ma sportowy, wydaję mi się, że powinien lepiej i tak iœć, może ktoœ wie jakie rolki dobrać i pasek do niego ? kolega ma 80cc minarelli i mu œmiga 80-90 i minimalnie spada pod obcišżeniem, wiem, że to nie jakiœ tam piaggio typhoon 70cc który wyciska 120-130km/h( którego posiadam zresztš) ale 2-suw nawet chinol powinien sobie lepiej radzić, może to wina paska bo już stary jest + ewentualnie inna waga rolek ? wariator sportowy ma, ale rolki 7g, mam jeszcze sportowe sprzęgło + centralna sprężyna jest w tym czerwona, ale chyba za twardo wtedy będzie mieć ? bo mam też od 4-suwa rolki 5,5g w kształcie litery D, spróbować mu je założyć jak będš rozmiarowo pasować ? bardzo pomogły w 4-suwie routerze basse z głowicš + cylinder + gaŸnik 70cc reszta stock ( oprócz blokad) zwiększyć start i vmax o 15-20 km/h, licznik na momencie zamyka
  • Poziom 39  
    A wydech nadal oryginalny? Jak wymienisz na sportowy, to w końcu odczujesz różnicę, o ile napęd pozwoli wkręcić się w rezo.
  • Poziom 4  
    tak zwane rozcinane i wyciąganie bebechów było z tłumnikiem, elegancki przelot ma
  • Poziom 39  
    Wyciąganie bebechów gówno daje. Wydech musi mieć odpowiednią konstrukcję i zachowywać określony kształt.
  • Poziom 4  
    ja wiem, odpowiednia konstrukcja to jedno, najwyżej mocowanie tłumnika, może z czasem usunąć, przelot jest i tyle, chociaż przejadę nim się bez tłumnika, najbardziej to dziwne jest, z tym filtrem powietrza, stożkowy czy oryginalny nie da rady go wyregulować, dopiero jak stożkowy założyłem i te blaszkę wsadziłem, że prawie cały otwór zamyka to śmiga

    Dodano po 17 [minuty]:

    może faktycznie to wina wariatora/sprzęgła/rolek i paska, skoro z górki musze gaz puszczać ? bo silnik, aż ryczy i jest odczucie jakby coś się ślizgało a 70km/h to byłby max jaki ta bambaryła wyciągnie ?

    Dodano po 10 [minuty]:

    BANANvanDYK napisał:
    Wyciąganie bebechów gówno daje. Wydech musi mieć odpowiednią konstrukcję i zachowywać określony kształt.


    hmm ja wiem, jakby dobrze pomyśleć to mit, że tłumnik musi być oryginalne tuningowy, w romeciku 727 ( trochę podrasowany) to bez tłumnika zamykał licznik, jakieś 95km/h szedł, a po założeniu tego niby tuningowego tłumnika wyciskał 80km/h,na oryginalym 75km/h, wkurzyłem się i go rozciąłem i całkowicie na nowo przespawałem, dając mu tragicznie większy przelot i spokojnie leci te 90-100km/h, a mocowanie silnika jak na razie po pół roku jest ok, nie zrywa prawego kartera
  • Poziom 39  
    W 4T to możesz i bez wydechu jeździć (jak masz gdzie), choć tracisz kilka procent mocy przez brak impulsu podciśnienia powstającym w rurze wydechowej. W 2T uzyskujesz tylko pracę na niskich obrotach, a mocy brak.
    Chcesz się tak dalej męczyć, to proszę bardzo. Tylko potem nie marudź, że pali 5/100, co chwilę wymieniasz świecę albo się zaciera i nie chce odpalać.