Witam
Mam problem z Peugotem 407 2.0 HDI, już doszedłem do pewnych wniosków ale chciałem potwierdzić prawdopodobna przyczne awarii.
Otóż auto ma problem z ciśnieniem na listwie paliwa. auto wchodzi w tryb awaryjny odcina turbo przez co jedzie jak kondon.
Wykresy jak widać, zadane ciśnienie paliwa w niewielkim zakresie pokrywa sie z rzeczywistą wartością.
Błąd wali P0087 regulacja ciśnienia paliwa.
Filtr paliwa wymieniony-bylo troche opiłków w filtrze-stąd moje podejrzenie że pompa mówi powoli PAPA...
ciśnienie zadane przykładowo zadana wartośc powinna wynosić 270 a rzeczywistą skacze od 180-320...
Obecność opiłków skłania mnie do stwierdzenia że "szukaj pompy",
Silnik 3miechy temu był po kapitalce i zarówno pompa jak i wtryskiwacze były sprawdzane...
Dzięki za sugestie
Mam problem z Peugotem 407 2.0 HDI, już doszedłem do pewnych wniosków ale chciałem potwierdzić prawdopodobna przyczne awarii.
Otóż auto ma problem z ciśnieniem na listwie paliwa. auto wchodzi w tryb awaryjny odcina turbo przez co jedzie jak kondon.
Wykresy jak widać, zadane ciśnienie paliwa w niewielkim zakresie pokrywa sie z rzeczywistą wartością.
Błąd wali P0087 regulacja ciśnienia paliwa.
Filtr paliwa wymieniony-bylo troche opiłków w filtrze-stąd moje podejrzenie że pompa mówi powoli PAPA...
ciśnienie zadane przykładowo zadana wartośc powinna wynosić 270 a rzeczywistą skacze od 180-320...
Obecność opiłków skłania mnie do stwierdzenia że "szukaj pompy",
Silnik 3miechy temu był po kapitalce i zarówno pompa jak i wtryskiwacze były sprawdzane...
Dzięki za sugestie