Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór taśm LED i akcesorii

26 Wrz 2018 00:34 429 7
  • Poziom 3  
    Hej!

Na wstępie serdecznie chciałbym przeprosić za ewentualny brak wiedzy w dziedzinie elektroniki, jestem laikiem lecz próbuję to "nadgonić", czy "naprawić".
    Używałem szukajki forumowej i nie poznałem odpowiedniej odpowiedzi na moje pytanie, więc jestem zmuszony zapytać samemu.
    Potrzebuję umieścić metr taśmy LED w kolorach RGB(oczywiście każda dioda złożona z 3 pixeli, które osobno świecą na inny kolor) wraz z zasilaczem i sterownikiem, zaprogramowanym najlepiej pod pilot 44-przyciskowy.
    Problem polega na tym, że nie wiadomo jak dużo będę szukał informacji na ten temat w internecie, nie mogę się za bardzo dowiedzieć paru istotnych kwestii - jedyne prawie użyteczne informacje otrzymywałem na infoliniach poszczególnych sklepów internetowych, którzy odradzali mi kupno produktu którego akurat nie ma na ich stronie i sugerowali mi zakup czegoś co jest jednak u nich, z o wiele wyższą ceną niż gdybym miał zapłacić za produkt, który chcę. Nie mam pojęcia jakie wybrać taśmy - wszędzie są różne 'noname-y', jedyne firmowe/markowe jakie znalazłem to PRESCOT oraz zoomLED. Także pierwsze pytanie padające z mojej strony - jakiej taśmy mogę użyć? Nie potrzebuje nie wiadomo jakich parametrów IP, wystarczy mi IP20 - jedyne czego oczekuję to taśma RGB, która nie spali się po np. roku używania, albo takiej która właśnie mi nie spali mojego biurka(kto wie..). Co do w/w marek/firm, mam obok siebie stacjonarnie sklep właśnie z taśmami PRESCOT, więc jeżeli ktokolwiek coś o tym wie - proszę o informacje, bo cena jak i dostępność jest dla mnie całkiem korzystna. Jeżeli jest konieczność zakupu tylko w rolkach 5m - nie stanowi to dla mnie żadnego problemu, planuję tak czy siak zakupić więcej metrów w przyszłości.