Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy kiepski uczeń technikum elektrycznego powinien pracować w zawodzie?

newbiestarter 26 Wrz 2018 13:02 459 13
  • #1 26 Wrz 2018 13:02
    newbiestarter
    Poziom 1  

Witam, to mój pierwszy post na forum!

Jestem obecnie uczniem drugiej klasy technikum elektrycznego w jednym z większych miast. Nie ukrywam, że nie uczę się jakoś wybitnie, większość rzeczy przychodzi mi z trudem i średnia też oscyluje wokół 3.5.

Do szkoły poszedłem głównie ze względu na ojca, który jest znacznie bardziej "techniczny" ode mnie, myślę że gdyby nie jego pomoc to nawet na tym etapie byłoby ciężko. Zainteresowania też mam mocno inne, raczej wykonuje projekty do szkoły tylko tak, zeby dano mi święty spokój.

Moje pytanie - czy warto myśleć o późniejszej pracy w zawodzie czy lepiej zmienić szkołę na coś innego? Bo jednak to mimo wszystko łatwiej z praca niż po klasach humanistycznych (co też mnie nigdy nie pociągało).

Czy mieliście podobnie i dopiero po jakimś czasie coś w was "zaskoczyło" (początek pracy, studia na politechnice, końcówka technikum)?

Będę wdzięczny za porady,

pozdrawiam

0 13
  • #2 26 Wrz 2018 13:05
    kkknc
    Poziom 42  

W życiu trzeba znaleźć swoje miejsce. Szkoła nie ma z tym nic wspólnego. Może być dobrym pracownikiem a słabym uczniem i odwrotnie. To czasem obserwuje u siebie w firmie.

0
  • #3 26 Wrz 2018 20:34
    Inkwizycja
    Poziom 26  

Newbiestarter co cię interesuje najbardziej ?

0
  • #4 27 Wrz 2018 18:57
    qaz22
    Poziom 14  

Zmień szkołę na taką która Cię interesuje bo inaczej to szkoda czasu.

1
  • #5 27 Wrz 2018 19:48
    karolark
    Poziom 40