Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG, Harman Kardon - Brak dźwięku z głośników kina domowego podczas używania apl

27 Wrz 2018 22:56 537 3
  • Poziom 2  
    Witam
    Kupiłem ostatnio telewizor LG OLED55C8PLA. Podłączyłem go do zestawu kina domowego Harman Kardon BDS280 kablem HDMI który wpiąłem do wejścia HDMI ARC w tv i amplitunerze.Podczas ogądania telewizji z satelity i filmów dźwięk dochodzi z głośników kina domowego ale podczas używania aplikacji na telewizorze np. youtube i spotify głośniki nie działają i dźwięk słychać tylko z głośnika wbudowanego do tv.W menu telewizora ustawione mam wyjście dźwięku HDMI ARC. Nie działa również magic remote który powinien umożliwiać używania pilota LG do obsługi dekodera i kina domowego.Dlatego zwracam się z prośba o pomoc do Was bo sam nie jestem w stanie znaleźć źródła problemu.W załączniku wysłałem zdjęcia ustawień w menu tv i kina domowego i wejścia z tyłu amplitunera. LG, Harman Kardon - Brak dźwięku z głośników kina domowego podczas używania aplLG, Harman Kardon - Brak dźwięku z głośników kina domowego podczas używania aplLG, Harman Kardon - Brak dźwięku z głośników kina domowego podczas używania apl
  • Poziom 42  
    W telewizorze włączony jest SimpLink?
    Proszę to sprawdzić.
    I upewnić się po tym, że HDMI-ARC jest również włączone w TV.
    Ze zdjęcia można odnieść wrażenie, że nie jest włączone.
  • Poziom 2  
    Witam
    SimpLink jest włączony w ustawieniach telewizora. HDMI-ARC jest również włączony tylko na zdjęciu tego nie widać.
  • Poziom 42  
    michal9777 napisał:
    W załączniku wysłałem zdjęcia ustawień w menu tv i kina domowego i wejścia z tyłu amplitunera

    michal9777 napisał:
    HDMI-ARC jest również włączony tylko na zdjęciu tego nie widać.

    Kolega zamieszcza zdjęcia, aby ocenić poprawność ustawień, a później twierdzi, że pewnych ustawień nie widać?
    Trochę to dziwne, delikatnie mówiąc .... ale to tylko taka dygresja.

    Proszę jeszcze raz przejrzeć te ustawienia, w szczególności telewizor. Proszę pamiętać, że każde wejście HDMI jest ustawiane indywidualnie.
    To oznacza, że to co kolega ustawia w danej chwili na ekranie TV, to odnosi się do uaktywnionego w tym momencie wejścia HDMI.
    To również oznacza, że kolega musi włączyć wejście HDMI, które obsługuje ARC i wtedy dopiero uaktywnić tę funkcję.

    Jak to nie pomoże, to można przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych i jeszcze raz powtórzyć proces ustawiania HDMI-ARC.