Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Agregat lodówkowy SLV15CNK.2 jako sprężarka domowa - jak podłączyć przewody -

29 Wrz 2018 10:17 1293 9
  • Poziom 9  
    Witam.
    Może temat nie jest w 100% związany z chłodnictwem, ale jestem totalnym amatorem i buduję sobie kompresor z agregatu lodówkowego do zasilania aerografów (dysza 0,2-0,5 mm), małego pistoletu lakierniczego (dysza 0,8 mm), do pompowania roweru i przedmuchiwania komputera. Konstrukcja bazuje na zbiorniku z hydroforu, używanym agregacie lodówkowym SLV15CNK.2 i całym osprzęcie do kompresorów (presostat, zawór zwrotny itp). Przede mną jeszcze trochę zabawy z podpięciem filtra i podłączeniem do zbiornika.

[url=https://obrazki.elektroda.pl/3346742100_1577264728.jpg]Agregat lodówkowy SLV15CNK.2 jako sprężarka domowa - jak podłączyć przewody -

Agregat lodówkowy SLV15CNK.2 jako sprężarka domowa - jak podłączyć przewody -[/url]
    Tak jak wiem jak podłączyć "pneumatycznie", tak mam problem z połączeniem elektrycznym w samym agregacie. Oddzielnie mam białą "kość" z cewką
    Agregat lodówkowy SLV15CNK.2 jako sprężarka domowa - jak podłączyć przewody -
    kondensator KAMET
    80uF +-10%
    MD22 20/70/21
    117U5017
    AC 220V 3min/1.7%
    AC 300V 1min/0.1%
    080MD22ABMK3DAN
    i przewód zasilający (wychodzący z presostatu).
    Na białej kości mam oznaczenia konektorów płaskich (wsuwek męskich): 10, 11, 12, 12, 13, 14.
    12, 13, 14 są to wyjścia z pinów wychodzących z agregatu (gdzie 14 to dolny pin, 12 - lewy, 13 - prawy), 12 połączona jest z cewką na kości, 10 to wyjście z tej cewki, 11 nie jest chyba podłączona do niczego.

opór miedzy pinami
    lewy dół 5,4 Ohm (12 i 14)
    prawy dół 7,4 Ohm (13 i 14)
    lewy prawy 4,8 Ohm (12 i 13)
    cewka 0,3 Ohm między pinami 10 i 12

I tu potrzebuję waszej pomocy.