Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

hp psc 1410 - kopiuje a nie drukuje - chyba kaseta drukująca

pasimba1 29 Sep 2018 18:01 585 8
    pasimba1
    Level 6  
    Bardzo prosze o pomoc. Stała u mnie moja drukarka hp psc 1410 kilka lat. Dzieci poszły z domu dlatego miała wakacje. Teraz ją podłączyłam, Mam system Win 97. Doinstalowałam sterowniki. Chyba jeest ok. Kupiłam tusze. Drukarka skanuje, kopiuje a nie drukuje. Tzn jest problem z przejściem informacji z komputera-tak mysle. Jedyny błąd jaki sie wyświetla to '' jesli zaintalowałeś nową kasetę drukującą to ją wyrównaj.'' Klikam w okienko ''wyrównaj'' i nic sie nie dzieje. Czy drukarka jest uszkodzona? Przecież kopiuje dokumenty przez skaner. Na drukarce nic nie miga. Bardzo proszę o pomoc. Jestem początkująca.
    sosarek

Level 43  
    pasimba1 wrote:
    Mam system Win 97

Albo 95 albo 98, ew.Win7.
    pasimba1 wrote:
    Kupiłam tusze

Folia zabezpieczająca zdjęta?
    pasimba1
    Level 6  
    w komputerze pisze windows 7 . Tak zdjęłam folię, podobno jakieś styki trzeba oczyscić, gdzies doczytałam ale co to są styki?
    sosarek

Level 43  
    Sprawdź miejsca gdzie styki(zaznaczona na zdjęciu) w drukarce dotykają tych z tuszy.
    pasimba1
    Level 6  
    na tuszach jest taka folia. pierwszą zdjęłam ale jak oglądam stare tusze to one nie mają tej folii na stykach. tylko ze ona jest sztywna. Czy nie uszkodze tuszu jak zdejmę to?
    sosarek

Level 43  
    Wklej zdjęcie jeśli możesz.
    pasimba1
    Level 6  
    mam nadzieje ze mi sie udało. nie zwracajcie uwagi na te pyłki kurzu . ta lampka jest bezlitosna.[/img]
    sosarek

Level 43  
    Nie ma folii na stykach - by się upewnić wystarczy palcami przejechać po nich.
    pasimba1
    Level 6