Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dział zabezpieczeń stacjonarnych. Jak go postrzegacie.

suworow 30 Wrz 2018 15:28 1383 40
    suworow
    Admin Zabezpieczenia Stacjonarne
    W tym temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3503964.html
    kolega @darek.jacek postawił zarzut, że na forum się nie pomaga, a

Dokładnie napisał:
    Kolega nie zauważył, że to norma? Jest tu masa specjalistów, jednak kiedy któryś podpowie to kolega naprawi sam zamiast udać się do serwisu i trafić na któregoś z nich. To samo w innych działach. Jestem elektrykiem i to co wyprawia się w dziale elektryki to włos mi dęba staje. Jak komuś zrobię taniej to przez kumpli z branży jestem zjechany bo rynek psuje a na elektrodzie dowiedziałem się, że nic się nie znam i dlatego mam niskie ceny.
    Powodzenia w naprawie. Pisz do samego producenta i albo on albo dostaniesz kontakt do działu serwisu. Tam więcej sie dowiesz.

Na co pozwoliłem sobie odpowiedzieć cytując przy okazji kolegę, w następujący sposób:

darek.jacek napisał:

Kolega nie zauważył, że to norma?

Normą to jest to że kolega chodzi po działach i smęci, jakie to forum jest niedobre, że nikt nie chce pomagać itp. A tak naprawdę to sam kolega nie pomaga, a jedynie próbuje siać zamęt. 87 postów i jeden wątpliwy "pomógł" to cały kolegi dorobek ( miał kolega dwa, ale jeden za tekst w stylu "pisz na pw" usunąłem. Jakaś próba złapania klienta? :) ) Jakoś i w tym temacie jedyne co kolega miał do powiedzenia to:
    darek.jacek napisał:
    Powodzenia w naprawie. Pisz do samego producenta i albo on albo dostaniesz kontakt do działu serwisu. Tam więcej sie dowiesz.

darek.jacek napisał:
    Jest tu masa specjalistów, jednak kiedy któryś podpowie to kolega naprawi sam zamiast udać się do serwisu i trafić na któregoś z nich