Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat leon 2001r 1.9tdi 90km - Brak mocy większe spalanie

30 Wrz 2018 20:34 294 8
  • Poziom 3  
    Witam. Ostatnio kupilem seata leona 1.9tdi 2001r sprowadzonego z zza granicy.Problem polega na tym ze gdy go ogladalem a jestem kompletnie zielony w tych tematach po odpaleniu samochodu odpalił od strzala silnik chodzil elegancko 264k przebiegu (sprawdzałem auto dna i rzeczywiście pasuje) a teraz dokladnie co do problemu. Odpalam silnik chodzi elegabcko niby jakos ciągnie gdy jest zimny słychać świst turbiny. Pierwszy bieg normalnie jak hy ciagnal ale juz kolejne to do 2200 obrotów i potem juz ledwo ledwo do 3k obrotow jakoś ciagnie a pozniej juz naprawdę prawie wcale.Dodam ze powyżej 3 biegu turbo juz w sumie praktycznie nie słychać. Bylem na kompie (ale nie takim profesjonalnym) i pokazalo blad przeplywki.Moj znajomy mechanik mowi ze zasniedziale łopatki w turbo ale z tego co czytalem na forum problemow moze byc naprawde wiele a koszta jednak za każdym razem sa i nie chce robic czegos co tak naprawde jest moze byc zbędne.Ogolnie dodam jeszcze ze spalanie jak na 90km sa w grabicach 8/10l takze spore . Ostatnio gdy jechalismy w sumie w 5 na sporym prostym odcinku samochod rozpedzil sie do 130km/h i pozniej jak by stanal w miejscu. Moje pytanie brzmi czy mial ktos kiedys podobny problem bo dokladnie takiego nie moglem nigdzie znalezc i czy nie zaszkodzi to żywotności silnika .Z gory dziekuje bardzo za ponoc :)
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Zmień mechanika, wymień przepływomierz i ciesz się z jazdy.
  • Poziom 3