Witam, od dłuższego czasu auto notorycznie wywala błąd silnik pompy zablokowany.
Po zalaniu gorącej wody do przewodu w miejscu połączenia pierwszego małego filterka (podpatrzone na serwisie ASO) pompę udaje się uruchomić i przechodzi pozytywnie test wstępnego uruchomienia. Po kilku godzinach jazdy w każdy poniedziałek błąd na desce i pompa staje.
Wymieniałem już filtry kilka razy, czyściłem sitko na wylocie na dyszę i za każdym razem po paru godzinach pracy pompa staje.
Auto zjeżdża w piątek i wtedy moduł jest już skrystalizowany wewnątrz.
Zrobiłem ostatnio test sprawdzenie linii powietrza j/n.
Podpowie ktoś gdzie szukać problemu?
pozdrawiam.
Po zalaniu gorącej wody do przewodu w miejscu połączenia pierwszego małego filterka (podpatrzone na serwisie ASO) pompę udaje się uruchomić i przechodzi pozytywnie test wstępnego uruchomienia. Po kilku godzinach jazdy w każdy poniedziałek błąd na desce i pompa staje.
Wymieniałem już filtry kilka razy, czyściłem sitko na wylocie na dyszę i za każdym razem po paru godzinach pracy pompa staje.
Auto zjeżdża w piątek i wtedy moduł jest już skrystalizowany wewnątrz.
Zrobiłem ostatnio test sprawdzenie linii powietrza j/n.
Podpowie ktoś gdzie szukać problemu?
pozdrawiam.