Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Vaillant VUW PL 240 2-3 - nie grzeje grzejników

30 Sep 2018 23:57 1125 14
  • Level 7  
    Witam.
    Instalacja kilka lat działała bez zarzutu.
    Przyszły chłodne dni i chcąc włączyć ogrzewanie grzejników one się nie nagrzewają.
    Chciałem odpowietrzyć grzejniki, ale nie cieknie z nich woda ani nie słychać wychodzącego powietrza.
    Przekręcając zawór do napełnienia układu, niby pełny tylko ciśnienie BAR rośnie, więc upuszczam. Na grzejnikach dalej jakby zero ciśnienia.
    Jestem laikiem i nie mam pojęcia o co chodzi.
    Na zdrowy rozsądek nie pracuje pompa, ale nie wiem jak to sprawdzić.
    Piec niby grzeje wodę na CO, ale rurka jest ciepła tylko trochę poza pompą a dalej całe ogrzewanie zimne.
  • Level 7  
    Masakra zawsze grzało a teraz nie grzeją grzejniki.
    Rurka przy piecu ciepła tylko trochę poza pompa.a potem error cala instalacja zimna.
    Grzejników nie da się odpowietrzyć bo ani powietrze ani woda nie leci.
    vaillant vuw pl 240 2-3 to ten piecyk.
    Nie mam pojęcia co jest

Scalono
    3.1.12. Nie wysyłaj wielu jednakowych tematów na forum, użytkownicy nie będą wiedzieć, gdzie mają odpowiadać.
    MOD - piracik
  • Helpful post
    Moderator of Heating systems
    Sprawdź pod kotłem są zawory. Bez rączek tylko z miejscem na śrubokręt. Sprawdź czy to nacięcie jest wzdłuż rury.
    Chodzi o dwie skrajne rury.
  • Level 7  
    No oki po pracy sprawdzę hihi... Tylko ze niby same by się przestawily (zakręciły) dam znać później. Miłego dnia.
  • Helpful post
    Level 38  
    To sprawdź wszystkie zawory i miejsca, gdzie przepływ wody może być blokowany.
    Na kotle jak było masz zawory odcinające oraz ewentualnie zawór trójdrogowy może nie przełączać się z c.w.u. na c.o.
    Możesz zobaczyć czy c.w.u. Ci działa i wodę grzeje normalnie.