Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Kocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejniki

01 Paź 2018 12:04 420 4
  • Poziom 4  
    Witam,
    Problem jest następujący. Mam kocioł Buderus olejowy i chciałem sprawdzić jak grzeją grzejniki przed sezonem zimowym. Okazało się ze dwa grzejniki działają dobrze, reszta jednak jest zimna. Odpowietrzyłem je, z kilku lekko poleciało powietrze a z kilku w ogóle, jednak z żadnego z tych które nie grzeją nie leciała w ogóle woda.

Podejrzewam że przyczyną może być niskie ciśnienie i potrzeba dodania wody/oleju/ czegoś innego do układu ogrzewania aby finalnie pojawiła się w grzejnikach.

Jestem zupełnym laikiem w tym temacie wiec prośba o wyrozumiałość :)

Załączam zdjęcia poglądowe z prośbą o pomoc :)

Kocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejnikiKocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejnikiKocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejnikiKocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejnikiKocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejnikiKocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejnikiKocioł Buderus (olejowy) vs nie grzejące grzejniki
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 32  
    Dobij wody do instalacji, a w którym miejscu to musisz sam znaleźć. Na zdjęciach nie widać połączenia instalacji CO z instalacją ZWU a tam będzie zawór do napełniania instalacji.
  • Poziom 4  
    zawór do wody jest na samym dole pod piecem (faktycznie nie ma go na zdjęciu). A jak to fizycznie wykonać takie dopompowanie wody oprócz podpięcia węża z wodą ? piec musi być wyłączony? coś trzeba przekręcić/odkręcić etc?
  • Poziom 32  
    Nie "piec" tylko kocioł ma być wyłączony. Podpinasz węża do zaworu przy kotle, drugi koniec do zaworu na instalacji wodnej i odkręcasz najpierw zawór przy kotle a później zawór z wodą. Pamiętaj o wolnym napełnianiu instalacji.