Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Słaby internet, brak dostawców

03 Paź 2018 00:40 747 31
  • Poziom 11  
    Witam panowie, mam taki problem że mam dostęp do 2 sieci radiowych, sieć nr jeden w miarę stabilna lecz częste przerwy w dostawie, technicy mają do nadajnika 30 km zanim dojadą itp. itd, sieć nr dwa brak awarii (2 przez 1,5 roku, kilka min), ale jak to mówi syn "lecą lagi w grach" ;), prędkości rzędu 10Mb/s pobieranie i 3 Mb/s wysyłanie, mam jeszcze dostęp do "śmiesznego" Orange 10 / 1 Mb/s, niecały 1 km ode mnie mieszkają rodzice z internetem UPC 150Mb/s. Czy jest szansa na jakąś antenę do Wi Fi żeby się podłączyć czy coś, jestem kompletnie zielony w tym temacie. Po drodze mam wieżę kościoła jak na foto, z której jest nadajnik internetu nr 1.
    Słaby internet, brak dostawcówOdrowążów ...dzenia.png Download (534.25 kB)
  • Poziom 33  
    Odległość nie taka duża, ale w/g mnie brak widoczności anten z powodu zabudowań kościelnych. Nie wiem jak wygląda to na przekroju pionowym ale znając życie kościół jest na wzniesieniu w stosunku do reszty terenu.

A jak wygląda internet z np. T. mobile? Możesz wziąć na próbę. Możesz zastosować anteny zewnętrzne. U mnie się to sprawdza. Mam 20/20M/bit/s. Jednak w godzinach wieczornych radykalnie spada i jest to duży minus.
  • Poziom 43  
    stasiu1971 napisał:
    niecały 1 km ode mnie mieszkają rodzice z internetem UPC 150mb/s , czy jest szansa na jakąś antenę do wi fi żeby się podłączyć czy coś , jestem kompletnie zielony w tym temacie , po drodze mam wieżę kościoła jak na foto , z której jest nadajnik internetu nr 1

Do Compala z UPC nie podłączysz żadnej innej anteny (AP) jak tylko przez RJ45.
    Musi być widoczność anten, strefa Fresnela, brak przeszkód w strefie.
  • Poziom 11