Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot devic

04 Paź 2018 19:49 414 9
  • Poziom 3  
    Cześć wszystkim! nie otwieram nowego tematu, bo mój problem jest pośrednio związany z tym. W trakcie pracy na kompie nagle na sekundę włączyła mi się jakby taka uproszczona, prymitywna grafika jakby z trybu awaryjnego a następnie komputer "zdechł". Gdy próbowałem go włączyć pojawił mi się komunikat "Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press key" - nie jestem informatykiem, ale jeżeli dobrze rozumiem wyczytane w internetach wątki to najprawdopodobniej dysk albo się odpiął/albo się spalił/albo jest jakiś problem z systemem. I teraz moje pytanie: w trakcie pracy miałem w przeglądarce otwarty stronę której raportuje przepracowane godziny (pracuje na tzw. osobowych danych wrażliwych). W mojej firmie są duże naciski na ochronę danych osob. i stąd mam pytanie - czy podczas ewentualnej naprawy gdy oddam komputer do serwisu, to czy gdy informatyk naprawi problem i komputer się włączy to automatycznie wróci do stanu sprzed "zdechnięcia"? to znaczy czy pliki word a w szczególności przeglądarka będzie otwarta? Nie miałem komputera zabezpieczonego hasłem. Z góry dziękuje za odpowiedź!

Wydzieliłem jako nowy temat. Nie podpinaj się pod cudze wątki (w dodatku archiwalne). RADU23
  • Poziom 5  
    Nie powinno ale może... U mnie czasami zdarza się, że po braku zasilania komputer uruchamia przeglądarkę na poprzedniej stronie, ale programów typu Word nigdy sam nie włączał :P
  • Poziom 3  
    To znaczy uruchamia automatycznie po włączeniu czy dopiero po uruchomieniu przeglądarki?
  • Poziom 5  
    LuteerVarys napisał:
    To znaczy uruchamia automatycznie po włączeniu czy dopiero po uruchomieniu przeglądarki?