Kilka dni temu zakupiłem LED TV Philips 55PUS8303/12 z systemem Android. Technicznie nie mam większych zastrzeżeń do tego telewizora ale w wielkie zdziwienie wprawił mnie fakt blokowania aplikacji HBOGO w sklepie Google Play Store. Właściwie to nie jest ona zablokowana ile wcale nie pojawia się w wyszukiwarce na telewizorze co ostatecznie na jedno wychodzi bo nie da się jej zainstalować.
Zablokowane są również treści online ze strony hbogo z poziomu przeglądarki. Tak więc nawet po zalogowaniu się do serwisu hbogo oglądanie filmów jest niemożliwe.
Nie jest to kwestia wady technicznej konkretnego egzemplarza bo podczas telefonicznej rozmowy z pracownikiem działu wsparcia klienta firmy Philips uzyskałem informację że nie jestem odosobnionym przypadkiem i coraz więcej klientów skarży się na podobny problem. "Taka jest polityka firmy"
Szkoda, bo znowu polityka firmy nie idzie w parze z dobrem klienta,
Wiele tłumaczy biały centralnie umieszczony przycisk na plocie od tv z napisem NETFLIX - ale to dało mi do wyślenia już po fakcie gdy telewizor zawisł na ścianie.
Q: czy ktoś zana sposób jak poradzić sobie z opisanym problemem - tym bardziej wyrywnym od razu odpowiadam że wymiana telewizora nie wchodzi w grę! -
jak już mam ten telewizor i dostęp do HBOGO to chciałbym z tego skorzystać.
Zablokowane są również treści online ze strony hbogo z poziomu przeglądarki. Tak więc nawet po zalogowaniu się do serwisu hbogo oglądanie filmów jest niemożliwe.
Nie jest to kwestia wady technicznej konkretnego egzemplarza bo podczas telefonicznej rozmowy z pracownikiem działu wsparcia klienta firmy Philips uzyskałem informację że nie jestem odosobnionym przypadkiem i coraz więcej klientów skarży się na podobny problem. "Taka jest polityka firmy"
Szkoda, bo znowu polityka firmy nie idzie w parze z dobrem klienta,
Wiele tłumaczy biały centralnie umieszczony przycisk na plocie od tv z napisem NETFLIX - ale to dało mi do wyślenia już po fakcie gdy telewizor zawisł na ścianie.
Q: czy ktoś zana sposób jak poradzić sobie z opisanym problemem - tym bardziej wyrywnym od razu odpowiadam że wymiana telewizora nie wchodzi w grę! -
jak już mam ten telewizor i dostęp do HBOGO to chciałbym z tego skorzystać.