Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

briggs&straton - gaźnik Pulsa Jet CZTEROSUW

Megawe 05 Oct 2018 20:40 1482 3
  • #1
    Megawe
    Level 34  
    briggs&straton - gaźnik Pulsa Jet CZTEROSUW

    briggs&straton - gaźnik Pulsa Jet CZTEROSUW

    briggs&straton - gaźnik Pulsa Jet CZTEROSUW

    Witam, gaźnik silnika 3HP BS CZTEROSUW ma pompkę paliwa membranową, która przepompowuje paliwo ze zbiornika do miseczki z ktorej pobiera paliwo gaźnik. Pompka i miseczka pełni rolę pływaka i zaworu iglicowego.
    W gardzieli tego gaźnika jest skręcony jak śmigło płaskownik. Membrana jest dociskana sprężyną i połączona jest dużym otworem z gardzielą gaźnika przed przepustnicą.
    Mam pytanie: w jaki sposób ta membrana się porusza ?
    W dwusuwie sprawa jest prosta bo mamy pulsujące podciśnienie.
  • #2
    wojtek1234321
    Level 35  
    Tu również, podciśnienie/ciśnienie brane jest ze skrzyni korbowej, lub z kanału ssącego.
  • #3
    Megawe
    Level 34  
    Na górnym zdjęciu widać duży otwór do kanału ssącego i sprężynę. Aby membrana chodziła musi podciśnienie pulsować. W kanale ssącym raczej podciśnienie nie pulsuje na stabilnych obrotach silnika.
    Nowa membrana L01701425, nowa sprężyna pełny zbiornik paliwa i pompka nie pompuje paliwa.
  • #4
    wojtek1234321
    Level 35  
    Megawe wrote:
    nowa sprężyna pełny zbiornik paliwa i pompka nie pompuje paliwa.
    Albo źle złożone, albo gdzieś jakaś nieszczelność na drodze drodze tego podciśnienia i dlatego brak tego podciśnienia, innej opcji raczej nie ma. No, albo silnik już tak "zajechany" że rzeczywiście to "jego podciśnienie" już dawno znikło...