Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Iveco Daily 65c15 - Kontrolka wtrysku

Barszczu89 08 Oct 2018 21:29 4971 3
  • #1
    Barszczu89
    Level 1  
    Witam
    Panowie , standardowy problem w iveco daily tzn gasnące auto i migająca kontrolka wtrysku.
    Od jakiegoś czasu auto lubi zgasnąć podczas przyspieszania , albo na podjezdzie pod górkę , towarzyszy temu migająca kontrolka wtrysku.
    Po zgaśnięciu auto normalnie odpala.
    Daily 2003 rok , 2.8 150 koni.
    Powtarzające się błędy na komputerze
    - 44 Silnik, system sterowania ustawieniem zaworu turbosprężarki
    - 81 Układ kontroli ciśnienia w zbiorniku paliwa

    Błąd 93 ( moduł sterujący immobilizera )po skasowaniu się nie pojawia - był odpięty akumulator stąd pewnie ten błąd.

    Ktoś ma jakieś pomysły od czego zacząć ?
    Iveco Daily 65c15 - Kontrolka wtrysku Iveco Daily 65c15 - Kontrolka wtrysku
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    dj dark93
    Level 11  
    UDAŁO SIE OPANOWAĆ ?? MAM TEN SAM PROBLEM IVECO 2.3 HPI 2003R
  • #3
    Maniek32390046
    Level 5  
    Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki. I przejechac sie dajac mu duzo gazu zeby zobaczyc czy cisnienie odczytuje mniejsze. Jesli dawno tam nikt nie zagladal to moze byc tez zapieczona ta gruszka najlepiej zalozyc szczykawke i sprawdzic czy podcisnieniem ona bedzie sie ruszala. Jesli chodzi o te gasniecie to wczolgaj sie pod samochod od strony baku. Tam jest pompka paliwowa przymocowana do ramy. Zaczol bym od wyciagniecia jej i sprawdzenia czy styki dobrze dolegaja a najlepiej wymiana na nowa bo ta moze juz nie papowac dobrego cisnienia do filtra paliwa, orocz tego wtmienil bym filterek ten maly co jest pomiedzy bakiem a ta pompka on pare zl kosztuje a moze byc noe dokonca drozny i tez bedzie za malo paliwa docieralo do silnika przez to bedzie mogl gasnac no i oczywiscie filterek paliwowly to obowiazkowo wymienic co zime jesli jeszcze tego nie robiles to zrob bo on tez moze byc malo drozny. To z tych mniej kosztownych zeczy. Przejechac sie i ocenic jesli nie ma poprawy to zostanie ci zawor na pompie CR od tylu 3 srobki na nimbusa 6 o ile dobrze pamietam wsadzasz nowy i powinno grac i buczec. Jednak to zostawil bym na koniec.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Modul sterujacy imobilajzerem masz pod grazkiem od kierownicy. Odlacz sobie kleme od akumulatora zeby nie bylo pradu w samochodzie i wyciagnij przewody moze zaszly brudem i cos tam nie laczy wyczyc te piny i wsadz spowrotem. Jesli sam modul nie jest uszkodzony a mysle ze nie jest bo auto odpala to powinno pomoc
  • #4
    dj dark93
    Level 11  
    Witam.
    Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco.
    Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała