Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- BMW 2,5tds falują obroty po wymianie pompy (głowiczki)

10 Paź 2018 21:45 183 1
  • Poziom 5  
    Witam serdecznie,
    moje BMW E39 2,5tds 1998 nie paliło na ciepłym silniku więc postanowiłem wymienić glowiczkę z tłokorozdzielaczem na nową. Przy okazji dałem nowe uszczelki. Po montażu auto nie chciało zapalić to trochę przekręciłem pompę w celu zmienienia kąta wtrysku. Od tego momentu pali po dłuższym zakręceniu rozrusznikiem i na biegu jałowym obroty wahają się między 1000-1200 i tak sobie faluje cały czas. Ma teraz też bardzo czułą reakcję na gaz. Dawkę trochę zwiększyłem na oko przesuwając nastawnik w stronę kabiny, za pierwszym podejściem przesunąłem za mocno i po odpaleniu od razu wkręcał się na wysokie obroty. (Zacząłem zmieniać dawkę jeszcze przed pierwszym przestawieniem kąta wtrysku bo myślałem że za mała dawka powoduje że nie chce odpalić) za drugim podejściem już chodzi właśnie jak wyżej opisałem czyli 1000-1200 i faluje. Czy to falowanie i długie kręcenie w celu odpalenia może być spowodowane złym kątem wtrysku i dawką? Chcę wiedzieć mniej więcej czy tak może się dziać czy może po prostu coś zepsułem. Bo pare razy przestawiłem w różne pozycje te pompę i nastawnik a nadal efekty podobne. Wcześniej przed wymianą części chodził równo ale nie palił na ciepłym.
  • Poziom 27  
    Niepotrzebnie kreciles pompa. Jest jeszcze za duża dawka. Możesz dalej regulować na słuch albo podpiąć interfejs i wtedy podejrzeć dawkę.