Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] TOMTOM START 52 - Brak połączenia z MyDrive Connect

ANDRE967 11 Paź 2018 23:40 204 6
  • #1 11 Paź 2018 23:40
    ANDRE967
    Poziom 3  

    Witam! Dostałem od wujka nawigację, ale od samego początku uruchamia się do połowy, zaczyna kręcić się kółko i przechodzi w tryb BRAK POŁĄCZENIA Z URZĄDZENIEM (MyDrive Connect) a na ekranie nawigacji wyskakuje czerwony krzyż . Nie mogę dodać urządzenia w programie . Czy jest uszkodzona nawigacja? Sprawdzałem sterownik próbowałem metod ze strony TOMTOM i nic.

    0 6
  • #2 12 Paź 2018 09:11
    jajacekpl
    Poziom 21  

    To się dzieje, gdy uruchamiasz urządzenie podłaczone do komputera, ładowarki czy nie podłączone do niczego?

    0
  • #3 12 Paź 2018 09:15
    ANDRE967
    Poziom 3  

    Nie jest podłączone do niczego.

    0
  • #4 12 Paź 2018 10:59
    jajacekpl
    Poziom 21  

    Czy komp z zainstalowanym programem MyDriveConnect widzi urządzenie po podłączeniu kablem USB ?

    0
  • #5 12 Paź 2018 13:20
    ANDRE967
    Poziom 3  

    Komputer w odczytuje urządzenie, sterownik aktualizowany, ale w dalszym ciągu MyDrive Connect nie może połaczyć się z nawigacją. Pewnie to jej wina bo nie chce się uruchomić. Tak jak wspominałem, następuje start, pasek instalacyjny dochodzi do połowy, zacznie obracać się kółko (kręci się bardzo szybko) i wyskakuje obraz braku połączenia.

    Dodano po 8 [minuty]:

    Dodam jeszcze że program działa, mam założone konto pobiera aktualizacje, ale jak tylko podłaczę nawigacje próbuje się połączyć i wyskakuje polecenie "spróbuj jeszcze raz " lub "coś poszło nie tak".

    0
  • #6 17 Paź 2018 19:57
    ANDRE967
    Poziom 3  

    Czy jest w Polsce serwis TomTom. Kontaktowałem się przez czat i oczywiście po podaniu numeru seryjnego stwierdzili, że jest na gwarancji, ale mam ją wysłać do serwisu w RUMUNII!!! Pogięło ich? Dowodu zakupu nie mam bo ją dostałem. POMOCY!

    0
  • #7 27 Paź 2018 03:29
    ANDRE967
    Poziom 3  

    Nawigacja wysłana do serwisu i naprawiona.

    0