Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TOMTOM START 52 - Brak połączenia z MyDrive Connect

ANDRE967 11 Paź 2018 23:40 66 4
  • #1 11 Paź 2018 23:40
    ANDRE967
    Poziom 2  

    Witam! Dostałem od wujka nawigację, ale od samego początku uruchamia się do połowy, zaczyna kręcić się kółko i przechodzi w tryb BRAK POŁĄCZENIA Z URZĄDZENIEM (MyDrive Connect) a na ekranie nawigacji wyskakuje czerwony krzyż . Nie mogę dodać urządzenia w programie . Czy jest uszkodzona nawigacja? Sprawdzałem sterownik próbowałem metod ze strony TOMTOM i nic.

    0 4
  • #2 12 Paź 2018 09:11
    jajacekpl
    Poziom 20  

    To się dzieje, gdy uruchamiasz urządzenie podłaczone do komputera, ładowarki czy nie podłączone do niczego?

    0
  • #3 12 Paź 2018 09:15
    ANDRE967
    Poziom 2  

    Nie jest podłączone do niczego.

    0
  • #4 12 Paź 2018 10:59
    jajacekpl
    Poziom 20  

    Czy komp z zainstalowanym programem MyDriveConnect widzi urządzenie po podłączeniu kablem USB ?

    0
  • #5 12 Paź 2018 13:20
    ANDRE967
    Poziom 2  

    Komputer w odczytuje urządzenie, sterownik aktualizowany, ale w dalszym ciągu MyDrive Connect nie może połaczyć się z nawigacją. Pewnie to jej wina bo nie chce się uruchomić. Tak jak wspominałem, następuje start, pasek instalacyjny dochodzi do połowy, zacznie obracać się kółko (kręci się bardzo szybko) i wyskakuje obraz braku połączenia.

    Dodano po 8 [minuty]:

    Dodam jeszcze że program działa, mam założone konto pobiera aktualizacje, ale jak tylko podłaczę nawigacje próbuje się połączyć i wyskakuje polecenie "spróbuj jeszcze raz " lub "coś poszło nie tak".

    0