Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polar PTL819 - zapala się dioda

staś52 12 Paź 2018 12:17 204 6
  • #1 12 Paź 2018 12:17
    staś52
    Poziom 2  

Witam i proszę o pomoc.
    Pralka Polar PTL 819 podczas prania padła zero reakcji nic się nie włączało żadna dioda. Jednak na forum znalazłem żeby wymienić zestaw naprawczy. Kupiłem i powymieniałem wszystko:

Cytat:
    LNK306PN
    rezystor 22 - 27Ω/2W
    dławik 470uH 420mA 2 szt.
    kondensator 4,7µF/400V 105°C
    dioda 1N4007
    dioda Zenera 200V/1,3W
    warystor fi 10mm

Po ponownym włożeniu wtyczki zasilającej do sieci włącza mi się od razu dioda wskazująca wirowanie na 800, świeci na zielono więcej nic nie działa 0 reakcji na przyciski. Nie wiem czy coś spaprałem, a może jest jeszcze coś zepsute może ktoś miał taką sytuację albo wie o co tu chodzi bo ja jestem w tym zielony.
    Z góry dziękuje za podpowiedzi

0 6
  • Pomocny post
    #2 12 Paź 2018 16:57
    mrice
    Specjalista AGD

Obawiam się, ze mogłeś coś spaprać. Jeszcze nie miałem takiego problemu, a tych modułów narobiłem dziesiątki.

0
  • #3 13 Paź 2018 09:47
    staś52
    Poziom 2  

To też biorę pod uwagę chyba przyjdzie mi wy lutować i od nowa wszystko zrobić. Zapewne ta świecąca dioda chyba pokazuje jakiś błąd, ale nie wiem jaki może po kolei to robić, ale od czego zacząć.
    Pozdrawiam i dziękuje

0
  • Pomocny post
    #4 13 Paź 2018 10:08
    bubu64
    Poziom 20  

Zwróć uwagę na to, że lut jest dwustronny:)

0
  • #5 13 Paź 2018 13:01
    staś52
    Poziom 2  

Jednak na to nie zwróciłem uwagi lutowałem z jednej strony wieczorem znowu się pobawię o wynikach napiszę Dzięki.

0
  • #6 14 Paź 2018 12:19
    staś52
    Poziom 2