Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C-360/355 - nie świeci stop, jedno przednie światło tylko jarzy

PchlaW81 14 Paź 2018 10:16 141 5
  • #1 14 Paź 2018 10:16
    PchlaW81
    Poziom 17  

Pytanie laika.
    W moim c-360 nie działa mi jeden stop, prawy świeci, lewy nie chce. Korzystałem z miernika i wartości pokazuje na lewym i prawym te same, ale lewe nie świeci, żarówka 100% dobra, coś z masą? zaśniedziała blaszka? tylko to mi przychodzi do głowy ale już kombinowałem i dale kurde nie świeci

Natomiast z przodu w lampach mam taki problem, że prawe świeci okej, natomiast lewe:
    - pozycyjne świeci okej
    - światła mijania i drogowe tylko jarzą, minimalnie świeci się żarnik jeden czy drugi, zamiana żarówek nic nie daje, za mało prądu dostają? tylko gdzie tu szukać bo ciapa jestem z elektryki ale zawsze pytam tu i potem wiem na całe życie ....

C-360/355 - nie świeci stop, jedno przednie światło tylko jarzy C-360/355 - nie świeci stop, jedno przednie światło tylko jarzy C-360/355 - nie świeci stop, jedno przednie światło tylko jarzy

0 5
  • Pomocny post
    #2 14 Paź 2018 10:58
    janek1815
    Poziom 38  

Problem z masą. Weź kawałek przewodu i podłącz na chwilę dodatkową masę do lampy zobaczysz czy będzie różnica. Jeden koniec do karoserii a drugi do metalowych części w lampie tam gdzie się trzymają żarówki.

0
  • #3 14 Paź 2018 16:27
    kierbedz4
    Poziom 34  

Jeżeli w przednich lampach świecą ci się po 2 żarniki jednocześnie to jest oznaką że nie ma masy na przednich żarówkach.Lampy stop ich kable połączeniowe są podłączone na listwie elektrycznej która jest umiejscowiona na wysokości siodła kierowcy w zagłębieniu między pokrywą podnośnika.Trzeci kabel wychodzący z pod tego samego złącza prowadzi do gniazda przyczepy zamontowanego z tyłu ciągnika i podłączony jest w gnieżdzie pod oznaczeniem 54.

Dodano po 6 [minuty]: