Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki operator LTE dla obsługi VoIP dla biura?

BostonBird 14 Paź 2018 21:54 144 2
  • #1 14 Paź 2018 21:54
    BostonBird
    Poziom 1  

    Szukam rozwiązania do biura dla 10 pracowników, którzy pracują na słuchawkach ( inbound ). W jednym pokoju siedzi 6 osób , 4 osoby w osobnym pomieszczeniu. Zalezy mi na podłączeniu wszystkiego w technologii VoIP . Jaki operator w Polsce daje gwarancje SLA na najwyższym poziomie? Jaki sprzęt warto kupić ?

    0 2
  • #2 14 Paź 2018 22:38
    szy_mat
    Poziom 12  

    Mówisz o SLA usługi VoIP czy internetu LTE? Jeżeli chodzi o LTE, to żaden, dlatego w zastosowaniach krytycznych należy zrobić konfiguracje typu failover albo bonding. W sprawie sprzętu tak samo - chodzi Ci o sprzęt dla pracowników czy o osprzęt sieciowy? Poza tym, decyzja o postawieniu właśnie na LTE jest już podjęta? Zwykle to łącze (jedno lub dwa) LTE jest failoverem, a podstawowym jest łącze przewodowe, takie czy inne.

    0
  • #3 25 Paź 2018 13:29
    4ip.pl
    Poziom 8  

    BostonBird napisał:
    Jaki sprzęt warto kupić ?


    Bardzo ogólnie mogę polecić pełną gamę różnych końcowych urządzeń : telefon voip + słuchawka nagłowna ( Zestawy call center VoiP ) Popularny zestaw u nas to telefon Yealink + słuchawka Platora

    W zależności jakie są wymagania końcowe możemy wybierać dowolnie w różnych modelach telefonów VoIP.

    Słuchawki call center też mają swoje paramenty i dobieramy je w zależności o intensywności pracy,pomieszczenia i indywidualnych preferencji. Polecam artykuł jakie wybrać słuchawki do call center ? i oczywiście do kontaktu telefonicznego aby ustalić potrzeby.

    0
  Szukaj w 5mln produktów