Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Skuter chiński - Silnik 139qmb 4T jak działa dysza regulacyjna gaźnika?

15 Paź 2018 21:04 1137 4
  • Poziom 21  
    Baotian 50cm3 chiński skuter z silnikiem 139QMB ma gaźnik w którym znajdują się dwie śrubki - od linki gazu (steruje obrotami na biegu jałowym) i ta w śrubka w gaźniku z lewej strony boku komory z pływakiem od składu mieszanki która mnie interesuje. Czy wkręcając śrubkę od składu mieszanki dodajemy, powiększamy mieszankę paliwa (płynie więcej benzyny) czy odejmujemy?

    Silnik gaśnie mi po mocnym dodaniu gazu jak zatrzymam się na światłach po dluższej jeździe czyli najprawd. zalewa gaźnik paliwem, potrzebuję ją zubożyć. Regulacja linką gazu (obroty jałowe - nic nie dają). Trzeba najprawd. kręcić śrubką składu mieszanki, iglicy nigdy nie obniżałem, podwyższałem. Wcześniej przed moją regulacją silnik nie gasł jak teraz ale zacząłem regulować ponieważ notorycznie miał za wysokie obroty i na postoju często szybko kręcił kołem w górze na nóżce centralnej a na prostej drodze bez dodawania gazu sam jechał i musiałem trzymać hamulce na skrzyżowaniu.
  • Poziom 24  
    Wkrecając zmiejszamy ilosc dawki paliwa. Dla pewności a propo falujacych obrotów zrobił bym czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membrany
  • Poziom 21  
    Czy napewno ta śrubka sluży do sterowania ilością paliwa?
    Gdzieś indziej przeczytałem że steruje ilośćią powietrza, wkręcając zmniejszamy przepływ powietrza czyli wzbogacamy mieszankę.
  • Poziom 1  
  • Poziom 21  
    Dziękuję. wyreguluję.