Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pytania od wykładowcy z elektryki/elektryki na statku powietrznym

17 Paź 2018 19:19 441 7
  • Poziom 6  
    Witam, ostatnio nasz wykładowca zadał nam pytania, których nie tłumaczył i sami musimy na nie odpowiedzieć (korzystając ze wszelkich dostępnych źródeł). Jako iż jestem zielony w elektronice/elektryce to potrzebowałbym znać odpowiedzi na te pytania. Niestety albo moje wyszukiwanie w internecie jest na poziomie -5 albo nie ma dosłownych odpowiedzi na te pytania. Proszę o wyrozumiałość i jeżeli znasz odpowiedź nawet na pojedyncze pytanie to bardzo proszę o napisanie odpowiedzi, bardzo to mi pomoże. Te pytania nie są dogłębnie związane z moim kierunkiem na studiach więc proszę nie pisać czegoś w stylu "czemu poszedłeś na kierunek związany z elektryką/elektroniką jak nie wiesz co to jest..."

Pytania od wykładowcy z elektryki/elektryki na statku powietrznymhgsdf.PNG Download (25.38 kB)
  • Admin grupy audio
    A czy na któreś z pytań znasz odpowiedź, czy liczysz na to że na wszystkie inni odpowiedzą za Ciebie?
  • Poziom 6  
    Nie rozumiem waszego zażenowania? Przychodzę z pytaniami, mówię, że jestem zielony, proszę o proste odpowiedzi, nie proszę o lincz i otrzymuję takie odpowiedzi. Nie zauważyłem niczego w regulaminie, że nie można się pytać, bo jakbym nie napisał, że to jest "praca domowa" to by chyba nie było takiej reakcji.

Dodano po 1 [minuty]:

Opracowałem do teraz z pomocą znajomego pytania oprócz 4, 7, 8, 9, 10
  • Admin grupy audio
    Nie zauważyłeś w regulaminie, bo go nie czytałeś. Ot po prostu.

Cytat:
    4.1. Po zgłoszeniu naruszenia prawa lub obowiązujących regulaminów moderatorzy mogą: