Witam,
Temat dotyczy Peugeot 208 1.2 HMZ(EB2) z 2015 roku.
Problem dotyczy ładowania. Nie wiem jakie były pierwsze objawy bo auto trafiło do mnie z wymienionym akumulatorem i alternatorem. Na tą chwilę ładowanie jest na poziomie 12.15V czyli można powiedzieć że go nie ma. W kalkulatorze wtrysku żadnych błędów , kontrolka ładowania gaśnie po odpaleniu auta.Po włożeniu kluczyka w stacyjkę , na pinie sterującym pojawia się napięcie (przewód między ECU a alternatorem sprawdzony), po wypięciu wtyczki alternator ładuje 14.10V . Auto nie posiada modułu stanu naładowania akumulatora na klemie. Jedynie w BSI jest błąd U1F1B -LIN fault 2 ale nie wiem czy dotyczy on ładowania. Nie jestem pewny jakie sygnały bierze pod uwagę ECU przy zarządzaniu ładowaniem bo być może jest problem między ECU a BSI bądź samo BSI. Wypowie się ktoś kompetentny?
Pozdrawiam
Temat dotyczy Peugeot 208 1.2 HMZ(EB2) z 2015 roku.
Problem dotyczy ładowania. Nie wiem jakie były pierwsze objawy bo auto trafiło do mnie z wymienionym akumulatorem i alternatorem. Na tą chwilę ładowanie jest na poziomie 12.15V czyli można powiedzieć że go nie ma. W kalkulatorze wtrysku żadnych błędów , kontrolka ładowania gaśnie po odpaleniu auta.Po włożeniu kluczyka w stacyjkę , na pinie sterującym pojawia się napięcie (przewód między ECU a alternatorem sprawdzony), po wypięciu wtyczki alternator ładuje 14.10V . Auto nie posiada modułu stanu naładowania akumulatora na klemie. Jedynie w BSI jest błąd U1F1B -LIN fault 2 ale nie wiem czy dotyczy on ładowania. Nie jestem pewny jakie sygnały bierze pod uwagę ECU przy zarządzaniu ładowaniem bo być może jest problem między ECU a BSI bądź samo BSI. Wypowie się ktoś kompetentny?
Pozdrawiam