WITAM.
Hyundai 2.0 crdi 2012 rok. 130tys od nowości u mnie. Od pewnego czasu zdążą się że traci móc i nie wejdzie wyżej niż 3000 Obr. Po podłączeniu kompa pokazuje sie blad zaworu sterowania turbosprężarki. Wszystko sprawdzone wygląda na ok. Jedyne co mnie martwi to zasmolone spalinami wejście dźwigni kierownicy od turbo. Przypomnecze jest to sterowanie elektroniczne. Co Wy na to?
Hyundai 2.0 crdi 2012 rok. 130tys od nowości u mnie. Od pewnego czasu zdążą się że traci móc i nie wejdzie wyżej niż 3000 Obr. Po podłączeniu kompa pokazuje sie blad zaworu sterowania turbosprężarki. Wszystko sprawdzone wygląda na ok. Jedyne co mnie martwi to zasmolone spalinami wejście dźwigni kierownicy od turbo. Przypomnecze jest to sterowanie elektroniczne. Co Wy na to?