Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] EXCEL/VBA - pętla plus warunek

n1co11 23 Oct 2018 13:17 1059 16
Renex
    n1co11
    Level 6  
    Witam wszystkich użytkowników.

Niestety jestem początkującym w tematyce VBA. Potrzebuję formuły tworzącej pętlę z warunkiem if do poniższej tabeli. EXCEL/VBA - pętla plus warunek .

Chciałbym aby pętla opierała się na "numerze dostawcy" i po zmianie numeru na inny - początek nowej pętli. Pusta kolumna = koniec pętli.

Z góry dziękuję za pomoc
  • Renex
    PRL
    Level 40  
    Tylko Ty wiesz, co chcesz osiągnąć, ja nie wiem.
    Ale co do opisu, to:

Code: vbscript
    Log in, to see the code
  • Helpful post
    adamas_nt
    Moderator of Programming
    Może inaczej. Napisz co chcesz zrobić i jaki osiągnąć efekt. Wskazany plik w załączeniu.
  • Renex
    n1co11
    Level 6  
    Dziękuję za zainteresowanie. Próbuje stworzyc macro, które pomoże mi w pracy. Poniżej wkleje wszystko co mam, niestety jest to efekt moich wypocin i prób podmian z innych marc (pewnie wiekszośc co tu jest to bzdury.. no ale efekt jest dla mnie najważniejszy). Macro działa, ale potrzebuję, aby obejmowało tylko dany "numer dostawcy". Po zmianie numeru na inny - start nowego macra.
    Log in, to see the code
  • Helpful post
    PRL
    Level 40  
    Co to robi?
    Po co Ci ten plik z SendKeys?
    n1co11
    Level 6  
    PRL wrote:
    Co to robi?
    Po co Ci ten plik z SendKeys?

W Excelu nagrywam macro, które odpalam w systemie logistycznym na jakim pracuje.
  • Helpful post
    PRL
    Level 40  
    Rozumiem.

A teraz napisz proszę, co Ci nie działa.;)
    n1co11
    Level 6  
    Obecnie macro nagrywa mi całą zawartość tabeli ( tabela 1)

EXCEL/VBA - pętla plus warunek

Chce, aby macro dzieło się, warunkiem musi być zmiana "numeru dostawy"

EXCEL/VBA - pętla plus warunek
  • Helpful post
    PRL
    Level 40